photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

SAYA NAK JADI AHLI SHAKLEE!!!


Saya berminat nk daftar sebagai ahli Shaklee, saya nk jd ahli shaklee, modal besar ke? Macam mana nk daftar jd ahli shaklee, ape manfaat dan kelebihan kalau sye jd ahli shaklee? Ini adalah ant soalan yg sering mereka bertanya berkaitan dgn keahlian shaklee.


HANYA UNTUK MEREKA YG BERMINAT DAN SERIOUS-->> INGIN JANA PENDAPATAN dr RUMAH, INGIN MENIKMATI BONUS BERMULA DR 2 ANGKA, 3 ANGKA, 4 ANGKA DAN XMUSTAHIL 5 KE 6 ANGKA SETIAP BULAN??

So check it out!

KELEBIHAN MENDAFTAR SBG AHLI SHAKLEE

☒ menikmati KEHEBATAN PRODUK dan KESIHATAN lebih TERJAMIN
☒ menggunakan produk #SHAKLEE dan mendapat PULANGAN #WANG anda
☒ memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melalui produk #SHAKLEE yg SGT HEBAT
☒ mampu milik dgn hanya membeli produk dgn harga ahli yg jauh lebih murah disamping menjana pendapatan.
☒ membantu ahli keluarga, saudara mara terdekat yg ingin yg ingin membeli produk shaklee dgn harga ahli, dan anda akan mendapat point yg pd stp 14hb anda akan mndapat bonus cash yg dibayar oleh Shaklee.
☒ berpeluang bersama-sama dlm group JUTAWAN yg sgt EXCLUSIVE, mesra, dan terlalu byk information yg sgt2 berguna
☒ bg yg menggunakan sndri so xperlu nk maintain uv 
☒ BONUS? 2 angka ade, 3angka bole, 4 angka boleh.. TEPUK DADA TANYA SELERA sbb anda yg TENTUKAN BERAPA byk BONUS yg anda INGINKN. (^__^)
☒ Oppss terlupe modal KEAHLIAN sgt la rendah SEMENANJUNG RM75, SABAH/SARAWAK rm85 untuk SEUMUR HIDUP.
☒ Bg yg ingin menjana pendapatan, KELAS BIMBINGN scr ONLINE/OFFLLINE akan diberikan.

Bagaimana ingin mendaftar sbg AHLI SHAKLEE??


Anda boleh mendaftar dgn membuat bayaran utk registration fee sbyk rm75 Semenanjung dan rm85 ataupon membuat pembelian melebihi 200points (average rm680) untuk mendapatkan keahlian percuma, yg menariknye anda layak utk mendapat bonus. 

1. Anda cume perlu menghubungi saya 019 2602994 dimana saya akan uruskn segala urusan pendaftaran anda.
atau

2. Pergi sndri ke Branch Shaklee yg sah yg berdekatan dgn anda dan mendaftar menggunakan ID SAYA( sila SMS/WHATSAAP utk mendapatkan ID saya) sbg sponsor/upline.  Masukkan NAMA SAYA, ID SAYA dan HP NO saya sbg PENAJA ANDA. 


NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN, 
HP NO 019 2602994 
ID SHAKLEE 884783

Hubungi saya semula sekiranya urusan pendaftaran telah selesai.








Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment