photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Nutrient untuk KESIHATAN JANTUNG

Setiap hari jantung berdenyut kira-kira 100,000 kali untuk mengepam dan mengalirkan 7000 liter darah ke seluruh badan, Walaupun saiz jantung hanya sebesar penumbuk, ia mempunyai tugasan yg cukup besar dlm memastikan pengaliran darah sepanjang 96,000km salur darah yg diperlukan oleh setiap organ dan tisu anda. Sebagai otot yg paling kuat bekerja dalam tubuh dan juga merupakan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung semestinya memerlukan sejumlah tenaga yg byk dan nutrient yg cukup utk berfungsi dgn baik dan sempurna. Oleh itu kite memerlukan nutrient utk kesihatan jantung.

Antara nutrient utk kesihatan jantung, yg sgt diperlukan untuk melindungi jantung supaya kekal sihat dan bertenaga ialah:

Shaklee Supplement for healthy heart
























1. Omega Guard

Mengandungi minyak ikan semulajadi  drp ikan laut dalam. Ia menyalurkan lebih banyak EPA dan DHA drp pilihan jenama lain. Satu hidanngan OmegaGuard memberikan 1000mg asid lemak Omega-3 termasuk DHA dan EPA. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan molekul 3peringkat bg memastikan ketulenan dan potensi asid lemak Omega-3 dlm tubuh kita.

Fungsi Omega Guard

Omega-3 mengandungi beberapa fungsi penting utk kesihatan jantung. DHA dan EPA dpt mengurangkan Triglycerides (lemak dlm darah), meningkatkan HDL (kolesterol baik), mengurangkan plak-plak yg melekat pd dinding arteri dan mengurangkan keradangan. Ia juga dpt membantu dlm pengawalan kadar degupan jantung, mengekalkan tahap tekanan darah dan meningkatkan pengaliran darah yg baik. 

2. Vivix™ 

Campuran Minuman Botani yang merupakan satu penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix™ mengandungi campuran botanikal unik yang terdiri daripada Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol tumbuh-tumbuhan.

Fungsi Vivix

Polifenol merupakan sebatian tumbuhan yang mempunyai khasiat antioksida tertinggi terhadap kesan penuaan sel. Kajian menyarankan pengambilan diet dalam tumbuhan polifenol kerana ia berupaya memberi perlindungan terhadap penyakit akibat daripada kesan penuaan seperti penyakit jantung, diabetes dan penyakit-penyakit saraf (neurodegenerative). Salah satu polifenol yang kuat adalah Resveratrol, di mana ia terbukti dapat melambatkan proses penuaan di peringkat sel. Tumbuhan polifenol kuat yang lain seperti asid fenolik, ellagitannins, anthocyanins, dan proanthocyanidins juga didapati dapat memberi kesan positif terhadap lanjut usia pada tahap selular.

3. CoQHealth™ Plus 

Menampilkan semua campuran semulajadi yang terdiri daripada 28mg CoQ10 dengan tambahan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang dapat menyokong pengeluaran tenaga pada jantung. Shaklee menggunakan kaedah penapaian yis untuk memberikan bioketer sediaan CoQ10 yang berkualiti tinggi. Sistem minyak kacang soya di dalam kapsul CoQHealthTM Plus Shaklee dirumus untuk memastikan sistem penguraian dan penyerapan dilakukan secara optimum.

Fungsi CoQHealth Plus

CoQ10 memainkan peranan penting dalam proses penghasilan tenaga dalam tubuh anda. Jantung memerlukan tenaga yang banyak untuk memastikan ia kekal bertenaga bagi mengepam darah setiap
hari, kerana itulah jumlah CoQ10 yang ditemui di dalam jantung amat tinggi untuk memastikan ianya berfungsi secara optimum. CoQ10 telah terbukti dapat menguatkan otot jantung, meningkatkan peredaran darah dan mengekalkan paras darah yang sihat. Tambahan pula, kuasa antioksida CoQ10 juga dapat memberi perlindungan terhadap pengoksidaan kolesterol LDL dan ini membantu dalam menyokong saluran darah supaya kekal sihat. Tubuh kita mampu mengeluarkan CoQ10 secara semulajadi, namun pengeluarannya semakin berkurangan apabila usia meningkat. Jadi, pengambilan suplemen CoQ10 yang mencukupi dapat membantu dalam mengekalkan tahap tenaga sel yang penting di dalam tubuh.

nutrient untuk kesihatan jantung
Oleh itu amalkan gaya hidup yang sihat. Berikan nutrient yg berkhasiat dan semulajadi untuk kesihatan anda.

 "Sayangi Jantung Anda"


Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment