photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Omega Guard Shaklee Untuk Si Manja yg Pintar

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Sebahagian besar daripada otak terbina daripada lemak "baik" yang juga dikenali sebagai asid lemak Omega-3. Kajian menunjukkan diet yang kaya dalam Omega-3 boleh meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran atau menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta perhubungan antara sel otak. Omega-3 juga menunjukkan dapat meyokong keseimbangan emosi dan sikap yang positif dan membantu dalam meningkatkan daya ingatan semasa mereka tua kelak.

omega guard untuk si manja yg pintar


Shaklee OmegaGuard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA. 

Kebaikan OMEGA GUARD SHAKLEE

# Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
# Meningkatkan sistem imunisasi
# Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
# Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.
# Keupayaan retina (mengoptimakan pengelihatan untuk proses berfikir & melihat).
# Utk sistem imun badan, membaik pulih sel, sistem pencernaan,mengawal suhu badan.

Sedikit info

Berdasarkan kajian terbaru yang dibuat oleh sekumpulan penyelidik Universiti Oxford di Britain terhadap 362 kanak-kanak berusia tujuh hingga sembilan tahun menadapati kemampuan membaca kumpulan kanak-kanak ini meningkat dalam tempoh tiga minggu selepas diberi minyak ikan dengan dos 600mg selama 16 minggu.

Penyelidik Kanan Universiti Oxford, Dr. Alex Richardson berkata, makanan tambahan omega 3 tebukti dapat meningkatkan kemampuan membacaterutamanya di kalangan kanak-kanak yang lemah dalam pelajaran.

"Selain itu amalan pengambilan omega 3 juga boleh meningkatkan perhatian kanak-kanak hiperaktif, disleksia serta mereka yangberdepan dengan gangguan perkembangan koordinasi"

"Ia membantu secara semulajadi. Kesannya mungkin tidak terlalu cepat. Ibu bapa perlu bersabar menunggu dan terus menggalakkan anak-anak untuk mengambil makanan tambahan ini"
(sumber petikan: Kosmo)

Jom kite tgk video cik bella yg suke sgt dgn Omega Guard ni :)



BERIKAN OMEGA GUARD SHAKLEE UNTUK ANAK ANDA!!!




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment