photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Cara Semulajadi utk KULIT yg BERSERI, GEBU dan MUDA dgn SHAKLEE!

Assalamualaikum, selamat pagi semua :) Mulakan hari anda dgn senyuman dan sentiasa berfikiran positive untuk menjana caj-caj positive :). Pagi ni saya nk buat entri berkaitan kulit muka. Haaaa mesti korang impikan kulit yg berseri, gebu dan awet muda kn? Meh saya nk share sedikit info dan juga supplement shaklee yg bersesuaian :)

Sinaran UltraViolet (UV) spt UVA & UVB akan menembusi kulit sehingga ke lapisan epidermis. Ia boleh menyebabkan penuaan kulit, penyakit dan kanser kulit.  UV juga memusnahkan sel kulit,  merosakkan DNA, Kolagen dan Elastin serta menyebabkan kulit tidak bermaya, kusam dan berjeragat. Radikal bebas pula biasa wujud apabila mengamalkan pemakanan yg tidak seimbang/sihat, stress dan juga pencemaran. Kesan drp radikal bebas ini boleh memusnahkan sel kulit dan menyebabkan penuaan kulit pra matang.

Pd masa sekarang ni terdapat pelbagai cara untuk jdkn kulit muka lebih anjal, awet muda. Antaranye pengambilan botox dan pelbagai suntikan utk kecantikan. Sbb kebanyakan mereka nk kesan yg cepat tanpa memikirkan kesan buruk drp pengambilan suntikan tersebut.
kesan botox

Oleh itu selain drp suntikan spt botox, boleh juga anda mengamalkan pemakanan yg sihat dan juga mengamalkan supplement yg selamat dan berkesan. Ye mmg supplement mengambil masa utk ia berkesan tp yg pastinye ia lebih selamat dan sekaligus memelihara kesihatan badan lebih optimum. Antara supplement yg boleh di ambil utk kecantikan dan kesihatan, ialah Produk Shaklee yg selamat, mesra alam dan juga berkesan.

Antara supplement yg membantu kesihatan dan kecantikan kulit ialah:
vitamin shaklee untuk kulit muka

























1. Vivix
- melambatkan proses penuaan. Bahan-bahan yg terkandung dlm vivix membantu dalam melambatkan proses penuaan sel secara semulajadi.
- 10x lebih berkuasa dr RESVERATROL shj
- pembaikan sel dgn melindungi dan membaiki DNA, mencegah keradangan, mengurangkn risiki diabetes, meningkatkan kesihatan sendi dan buah pinggang

2.  CoQHealth
- membantu memperbaiki peredaran darah & perlindungan matahari, penghasilan tenaga sel dan juga tinggi dgn antioksidan (perlindungan UV)
- ia membantu membawa nutrient dan oksigen ke dalam kulit di mana peredaran darah yg sihat membantu mengatasi kulit kusam dan kasar dan juga membantu kulit menjadi cerah, berseri dan sekata
- Coq10 yg terdapat dlm CoQHealth ni juga menjadikan kulit lebih tegang dan sihat serta muda, merupakan perlindungan UV semulajadi, kulit kurang tompok.

3. Collagen Powder
- Shaklee Collagen powder merupakan jisim molekul yg paling rendah dan menjadikan penyerapan lebih optimum
- Bertindak sbg ANTI PENUAAN dgn mengecilkan liang pori-pori yg kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis halus.
- Menjadikan kulit lebih ANJAL, TEGANG & LEMBUT, MELEMBAPkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan gatal pd muka
- Berfungsi MENCERAH dgn mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata.
- Selain itu membantu menegangkan & menganjalkn PAYUDARA, menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang, tebal dan bersinar, serta menyokong kesihatan sendi & kekuatan tulang.

4. Vitamin C
- diekstrak dr jagung, mempunyai molekul yg sme dgn buah citrus, penambahan 120mg Bioflavonoids kompleks yg berfungsi membantu penyerapan vitamin c dan mencegah proses oksidasi vitamin C, pembebasan vitamin c secara perlahan-lahan selama 5jam
- berfunsgi sbg ANTIKOKSIDAN yg kuat
- membantu dalam penghasilan KOLAGEN
- memberikan kulit lebih CERAH, TEGANG dan GEBU

5. Vitamin E
-  merupakan vitamin larut lemak
- ANTIOKSIDAN yg kuat dan agent PERLINDUNGAN UV
-  ia memberikan perlindungan kpd kulit dgn mengekalkan kelembapan, mencegah kulit kering, kegatalan serta menghilangkan cela.

6. ESP
- semulajadi, soya yg tidak diubah suai genetik (NON GMO)
- mengandungi 9jenis  asid amino perlu yg lengkap - asid amino perlu  tidak dihasilkan dalam badan manusia, so mesti diambil drp makanan.
- merupakan blok asas bg penghasilan sel-sel badan, memberikan kulit yg lebih cantik, otot, kuku dan rambut
- merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan dan juga agen penuaan
- mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot dan mengurangkan kesan parut
- memperbaiki pigmentasi spt membaiki masalah rambut beruban dan gugur, kedutan dan kesan penuaan

So masih belum terlambat utk bertukar kepada supplement semulajadi shaklee :). Anda yg menentukan. Jom manjakan kulit dgn Shaklee :)


**********************************************


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment