photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Status Kehalalan Produk Shaklee: Dah renew ke sijil halal 2015?

Assalamualaikum semua,


Lama betul la tak update entry baru dlm blog kesayangan saya ni.. almaklumlah ade banyak benda nk settlekn..tahun 2015 kan..hihih.. okeh la seperti biasa, setiap awal tahun shaklee akan keluarkn SIJIL HALAL SHAKLEE. Maka jangan la was-was lg dgn status kehalalan produk shaklee.. utk makluman korang semua, semua produk yg masuk ke Malaysia DI SAHKAN HALAL!

Tak caye? moh tgk bukti Sijil Halal Shaklee 2015

sijil halal shaklee 2015
SHAKLEE HALAL CERTIFICATE 2015



Caye ke tak? Untuk makluman korang jugak, Pihak Shaklee tak pernah miss RENEW SIJIL HALAL tau! Bagus tak? hihihi sebab tula korang tak perlu risau dan ragu2 lg!.



Okehla kalo ade yg nk order vitamin dgn saya dgn HARGA ISTIMEWA, sila hubungi seperti dibawah ye :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

1 comment:

  1. xperlu ragu2 lg dgn status halal shaklee..setiap tahun renew tanpa lupe tau!..jom dptkn vitamin shaklee dgn sayae--jihan 0192602994

    ReplyDelete