photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Jerawat semakin halus, suami puji kulit kaki tidak merekah ( Testimoni Bergambar)**

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Antara perkara yang mengujakan dalam berkongsi kebaikan Vitamin Shaklee ini adalah feedback rakan-rakan yang telah merasakan keseronokan mengamalkan produk Shaklee. Pn Gie adalah kenalan maya saya yang mengambil Euphoria Skin Care dalam bentuk eco pack terlebih dahulu. Alhamdulillah beliau sangat sukakannya dan kini membeli FULL PACK berserta dengan Soy Protein kegemaran ramai, ESP. Antara perkara yang mengujakan dalam berkongsi kebaikan Vitamin Shaklee ini adalah feedback rakan-rakan yang telah merasakan keseronokan mengamalkan produk Shaklee.



Melalui perbualan kami, Pn Gie sangat seronok kerana jerawat di mukanya menjadi semakin kecil dan halus setelah hampir sebulan menggunakan set ini**. Anda boleh lihat sendiri perbezaan yang ketara di dalam gambar di atas. Saya yang melihat sudah tentulah teruja apatah lagi tuan punya diri.

Sepatah kata Puan Gie tentang perubahan kulit wajahnya :

Best betul la, sya tgk wajah sblm n slepas pun sya terkejut..haha

Sebenarnya saya sudah meminta testimoni lebih awal tapi Pn Gie ingin berkongsi selepas kulitnya licin sepenuh namun dek kerana meter kegembiraannya yang tinggi, beliau telah menghantar gambar ini pagi tadi.

"Walaupun x bpe nk licin, tp hasilnya x sbo nk share2"

Oh ya, Pn Gie juga kongsikan pengalamannya setelah mengambil ESP

" Lepas amk esp, lg rasa btenaga, x mengantok pun tme wt keje,,,lebih YAKIN"**

Namun apa yang lebih menggembirakan hati adalah apabila suami memuji diri kita.

 "suami sya jns susah nk memuji,,tu yg x best kan..tp yg DIA PUJI SGT,, KAKI X MEREKAH, coz dia ske gosok2, belek2 kaki saya..kalo dia da puji maknanya memgla..hehe"**

Sebelum saya terlupa, Pn Gie ada mengamalkan Vitamin E masker. Tidak susah sangat kerana beliau hanya pecahkan sebiji capsul Vitamin E dan sapu di kawasan berjerawat selepas mencuci muka setiap malam. Mungkin anda juga boleh cuba petua ini untuk kesan yang lebih cepat.

Thank you Gie for this lovely testimony...I'm so haaaaapppy for you. 

Terima kasih juga kerana turut menaikkan meter kegembiraan saya pada hari Jumaat yang ceria ini.

Ingin jadi cantik seperti Pn Gie?? Pelaburan berbaloi untuk kesihatan dalaman dan juga kecantikan luaran. Jangan tunggu lama-lama kerana nanti anda yang rugi..


Credit




********************************************************



Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~


How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment