photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Kenapa saya memilih Shaklee sebagai Bisnes online saya???


Shaklee adalah MLM tapi apa uniknya jenama Shaklee dan kenapa saya memilih jenama ini sebagai bisnes online saya?

1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran ANTARABANGSA,lebih dari 50tahun. Produknya asli, tiada silika gel, semulajadi ,mesra alam dan terbukti memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga.

2. Shaklee adalah syarikat MLM yang telusl. Apabila kita dah bergelar pemimpin, bermakna kita break dari upline kita dan kita berpeluang utk membina empayar sendiri.Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita dan pangkat kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik dan rajin.

3. Shaklee yg membayar direct bonus ke saya.Bukan upline atau downline atau customer yg membayar bonus saya etapi ianya langsung dari syarikat. diberi dalam bentuk tunai.(untung runcit,sales bonus,leadership bonus,coordinator bonus,car bonus..semuanya TUNAI)..

4.Shaklee MLM yg adil.Tidak perlu downline semata2 untuk mendapat bonus besar dari syarikat. Leadership bonus yg besar hanya layak jika anda melahirkan leader,bukan sekadar register downline atau bukannya leader memakan seratus peratus hasil jualan downline. Pendek kata bonus bulanan cash yg saya terima berdasarkan jualan dan USAHA bukannya ramai downline.

5. Shaklee mempunyai rangkaian produk (vitamin,penjagaan rumah,pencuci muka) yg berkualiti. Harga produk Shaklee berpatutan dan setanding dengan kualiti produk yg dibyr.

6. Dan alhamdulillah, terpilih utk berada dlm networking group alam maya yg best, bekerja secara berjamaah, guide each other.. Nak join group bisnes alam maya saya di FB? : Group saya.. ianya ekslusif dan rahsia.. Khas buat anak cucu cicit piut saya memulakan biz online part time ^__________^







Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~


How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment