photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Jeragat hilang, kulit makin gebu & cantik dengan Collagen Powder Shaklee


CANTIK..
GEBU..
MENAWAN....
AWET MUDA...

mesti menjadi dambaan semua orang kan?? terutama kaum hawa ni. Sudah menjadi lumrah kehidupan apabila kita miliki rupa paras yang cantik & bersih ini akan menambahkan keyakinan pada diri apabila berdepan dengan orang lain.

Percaya tak jika kita mempunyai masalah jeragat, jerawat, kulit kusam akan menyebabkan produktiviti harian kita kan merosot? Sudah tentu akan merosot, ia disebabkan perasaan runsing melihat paras rupa yang bermasalah sehingga boleh membuatkan perasaan rendah diri & malu akan menguasai diri kita.

Penyebab utama jeragat :

- Pancaran uv matahari yang menjadikan kelebihan pigmen
- Hormon yang tidak seimbang disebabkan mengandung & menopaus
- Gelisah & tidak cukup tidur
- Menggunakan makeup yang tidak berkualiti & bermutu rendah
- Masalah pada limpa

Untuk menghilangkan masalah jeragat, jerawat, kulit kering ramai antara kita berusaha mencari cara untuk menyelesaikan masalah yang mereka hadapi itu. Shaklee telah mencipta Collegen Powder yang akan membuatkan anda merasai kesan perubahan hilangkan masalah wajah anda yang berkurangan hari demi hari dan kulit wajah makin menjadi cantik, gebu, menawan & awet muda. Selain itu, anda juga akan perasan tubuh anda semakin sihat dan bertenaga, jisim tulang dan pergerakan sendi semakin lancar serta  rambut dan kuku lebih bersinar dan sihat. 


 Testimoni pengguna Collagen Powder
- kulit cantik semulajadi selepas 6 minggu menggunakan Collegen Powder Shaklee. Bebas pigmentasi & jeragat.




Tubuh kita perlukan kolagen tambahan kerana:

Penghasilan kolagen oleh badan secara semulajadi akan berkurangan sebanyak 15% setahun bila usia kita mencecah 20-an. Ia juga mudah dimusnahkan oleh racun dalam tubuh kita disebabkan oleh tabiat pemakanan yg tidak sihat, stress, pencemaran kosmetik, wangian dan persekitaran.

Sebenarnya, boleh dikatakan separuh kolagen dari badan kita hilang bila kita berusia 40 tahun! Dari situ kita akan nampak kulit makin berkedut, hilang lembapan, kusam, jeragat, kulit tak anjal dan sebagainya. Bagi wanita macam saya ni, kesan ketara boleh dilihat pada payudara, pinggul dan perut (3M!)

Kesan kekurangan kolagen menampakkan kesan penuaan terutama pada kulit dan wajah.

Antaranya ialah:
- Kedutan, pori2 terbuka dan garis halus kelihatan.
- Kulit kering dan mengelupas
- Kulit semakin kurang keanjalan
- Kulit menjadi kasar
- Rambut menipis dan gugur
- Pigmentasi
- Payudara tidak tegang dan anjal lagi
- Mata rasa kering

Dapatkan Collegen Powder Shaklee sekarang!!!


credit


Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment