photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Hanya untuk Mu LELAKI~Kekal Muda & Bertenaga


Sempena sambutan Hari Bapa yang bakal tiba, mungkin kita sebagai anak or isteri merancang untuk memberikan hadiah terbaik untuk suami dan ayah tercinta. Seperti yang kita tahu seorang ayah yang sentiasa Cool jarang mencerminkan keresahan yang bermain di mindanya. Malah kerap kali bersikap tegas, garang mendidik anak-anak, serta gigih memberi yang terbaik untuk orang yang dikasihi, membuatkan mereka kurang memberi tumpuan pada diri sendiri.

Namun sebagai ketua keluarga yang mempunyai tanggungjawab besar, kesihatan seharusnya menjadi agenda utama. Ini kerana segagah mana pun kaum adam, mereka tidak lepas dari masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, kegemukan, strok dan pelbagai masalah kesihatan lain.

Tidak kurang juga yang telah mengalami perubahan hormon seawal usia 30an dan diserang masalah seperti mati pucuk, pembesaran prostat serta letih, lesu dan kurang stamina. Dengan diet yang kurang sihat, pencemaran alam dan gaya hidup hari ini turut menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan yang baru.

Zahirkan tanda kasih anda pada mereka dengan anugerah kesihatan SET PRODUK UTAMA LELAKI SHAKLEE iaitu OMEGA GUARD, ZINC COMPLEX dan VITAMIN E COMPLEX. Kalau pun bukan dari isteri/anak, mungkin inilah masanya untuk diri anda, kaum adam menghadiahkan sesuatu yang berharga pada diri sendiri. Hadiahkan lah diri dengan anugerah kesihatan Shaklee yang sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM.


  • Kajian menunjukkan pengambilan Asid Lemak Omega-3 dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular disamping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal selain memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi sendi.
  • VITAMIN E berfungsi dalam memelihara kesihatan jantung, otot dan prostat selain meningkatkan fungsi paru-paru, kolon dan sistem imun tubuh
  • ZINC merupakan mineral penting bagi tubuh. Ia merangsang tindakan enzim (penting dalam tindak balas kimia tubuh) selain memaninkan peranan penting dalam ORGAN SEKS LELAKI

Sememangnya usia akan terus meningkat. Tiada siapa yang mampu menyekat. Yang muda pastinya akan tua, yang kecil akan dewasa. Namun supplement yang baik mampu mencegah penyakit seiring peningkatan usia. Lebih baik mencegah daripada mengubati. Semoga dengan hadiah kesihatan yang diberikan Shaklee ini dapat membantu "WIRA" kita KEKAL MUDA BERTENAGA menjadi pelindung insan yang disayangi.

Source I-Sihat

So apa tunggu lagi JOM HADIAHKAN MEREKA SET INI.
---------------------------------------------------------------


Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment