photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Tips Tingkatkan Susu Ibu~ Supplement Shaklee untuk Ibu Menyusu

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Ibu Sihat bermula dengan Nutrisi yang Betul

Sememangnya dalam memberikan yang terbaik untuk yang tersayang, para ibu perlu menyayangi diri mereka terlebih dahulu. Diri perlu dijaga, dibelai dan dimanja umpama menyayangi insan tercinta. Justeru, pengambilan supplemen selain makanan seharian adalah perlu bagi memastikan kesihatan diri apatah lagi bagi mereka yang masih menyusukan bayi. Melihat kepada makanan ruji Malaysia yang lazat namun kekurangan zat, meruntun para ibu memberikan perhatian kepada supplement dan nutrisi untuk mengimbangi zat dalam gizi makanan seharian mereka.

Penyusuan Ibu

Ramai yang telah mula sedar tentang khasita susu ibu namun masih ramai yang bermasalah menyusukan sendiri bayi mereka. Puncanya diri ibu itu sendiri yang kekurangan zat  untuk menjana susu yang banyak serta kurang arif tentang teknik penyusuan dan nutrisi yang betul dalam meningkatkan penghasilan susu. Tambahan pula, ibu hari ini sibuk bekerja dan lambakan pelbagai jenama susu tepung di pasaran merumitkan lagi keadaan apabila ramai ibu mengambil jalan mudah dengan terus sahaja memberikan susu tepung kepada bayi.

banyakkan susu ibu dgn vitamin shaklee

Ketahui Rahsia Shaklee

Set penyusuan Shaklee menjadi bualan hangat sejak akhir-akhir ini dan telah ramai mengambilnya untuk meningkatkan penghasilan susu. Sebenarnya tiada rahsia melainkan mengambil rangkaian supplemen berkhasiat agar dapat memenuhi keperluan nutrient penyusuan ibu.

Vitamin seperti Multivitamin, Protein, Vitamin C, B Complex, Kalsium, Asid Lemak Omega-3 dan Alfalfa perlu diambil bagi mengekalkan komposisi dan pengeluaran air susu berterusan disamping mengekalkan kecergasan dan kesihatan ibu dan anak.

Anda tidak akan menyesal kerana disamping anak membesar selari dengan khasiat yg diperlukan, para ibu turut mendapat manfaat kesihatan daripada penyusuan tersebut seperti mengelak penyakit kanser ovari dan payudara. Anda disarankan untuk menyusukan bayi secara eksklusif selama 6 bulan dan meneruskannyadgn makanan tambahan sehingga bayi mencecah usia 2 tahun.

So marilah bersama Shaklee mencipta kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat untuk semua. 

Source: I-sihat

----------------------------


Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment