photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Rahsia Mencerahkan & Menganjalkan PAYUDARA

Masalah yg sering dialami oleh ibu-ibu menyusu ialah payudara dh tak anjal seperti  zaman andak dara dan juga masalah warna aerola atau sekitar nipple kita jadi gelap, ada yang kehitaman pulak. Ada pula ibu yang makin banyak anak makin bertambah gelap aerolanya.

Sebenarnya ada cara untuk mencegah masalah ini. Kena jaga pemakanan dari awal dan melakukan senaman khas. Tapi kebanyakkan kita lupa tentang kecantikkan diri kita  sebab selalu utamakan baby dahulu.

Badan memerlukan protein untuk kekal elastik atau kenyal selain itu senaman juga memainkan peranan penting untuk mengembalikan bentuk badan dan keanjalan.

ESP merupakan sumber protein terbaik, NON GMO, boleh membantu menganjalkan payudara wanita terutama yang menyusukan anaknya. Ini telah dirasaii oleh ibu-ibu yang telah mencuba ESP. Bukan setakat payu dara, kulit pun boleh menjadi cantik jika mengambil ESP dengan konsisten. Ini mungkin kerana ESP merupakan sumber Protin yang boleh memperbaharui sel-sel badan. Namun pengambilan yang konsisten membantu mendapatkan hasil yang baik.

Selain dari ESP, Vitamin E complex juga penting. Vitamin E complex boleh membantu dalam penghasilan lapisan kulit baru untuk menggantikan yang lama. Oleh itu aerola yang gelap boleh menjadi cerah seperti warna asalnya. Namun diingatkan proses kitaran kulit mengambil masa lebih dari 3 minggu.


























Menarik bukan? So apa tunggu lgi meh la cube, xrugi pon sbb bukan stakat bonus anjal dan cerah tp banyak lagi khasiat ESP dan VITAMIN E ni. Selain dari mencantikkan kulit wajah secara khususnya, dan kulit secara amnya, ESP turut memberikan tenaga berpanjangan, dan yang lebih seronok, membantu menganjalkan payudara! Seperti yang diketahui, payudara tidak mempunyai tulang, sekadar tisu dan otot di dada. Maka, pastinya sumber Protein yang baik mampu menganjalkan lagi tisu-tisu dan otot-otot di sekitar dada

Jom kite tgk pulak antara TESTIMONI




Testimoni lagi

Lagi satu saya suka (segan nk bgtau ni) sbb nipple lepas bersalin anak pertama tambah gelap.. smp anak ketiga ni lagi gelap.. TAPI sejak amik Vitamin E dr Ita aritu nipple kurang gelap dan skang ni nipple agak cerah (mcm ms blum kawin).. X sangka plak Vitamin E tu blh mencerahkan nipple.. plan amik untuk cantikkan kulit muka je sbb dh mula kusam.. tp result muka dh mula berseri sikit dr sebelumnya dan siap extra benefit lg.. "

---------------------------------------------


Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment