photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Shaklee Tawar Peluang Pendapatan Lumayan. Bagaimana???

Yess betul. Dengan bisnes Shaklee kita boleh dapat peluang meraih pendapatan yg lumayan. Alhamdulillah saya dh merasanye, dr 2angka, 3 angka, dan sekarang 4angka. Insyaallah target saya ialah 5angka selepas ini. Yang menariknye berniaga produk shaklee ni, ia dibuat 100% online. Jarang sekali berjumpa customer melainkan mereka ingin kn COD barang tersebut. Tp biasanye bile berjumpa dgn customer, mereka akan cuba products yg lain pula mgkn sbb mereka dh selesa dgn layanan kita tu..TAK PERLU MODAL BERIBU-RIBU seperti MLM lain. Hanye RM 75 bg semenanjung. Tak perlu stok berlonggok-longgok dirumah. Stok order hari ini, insyaallah esok sampi depan pintu, dan biasanye menggunakan perkhidmatan pos laju.

Saya mula berminat untuk serious membuat bisnes shaklee, setelah consume set menyusu selama setahun, dan ia sgt2 berkesan kepada saya. May 2012 sye mendaftar menjadi ahli, dan juga mendapat restu dr suami untuk serious dalam Shaklee. Bulan October 2102, alhamdulillah saye berjaya menjadi Supervisor. Dan January 2013, saya berhenti kerja dan fokus dlm shaklee ini. Sebelum ini ia hanya part time sekarang saya fulltime dlm shaklee. Siapa sangka saya yg mempunyai Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan (Kepujian) dlm  bidang Kejuruteraan Metalurgi), pun sanggup berhenti untuk serious dlm Shaklee.

Saya tidak pernah menghantar anak saye ke  nursery or babysitter, anak saya dijage oleh ibu dan suami saye sendri. Saya terpakse berulang-alik Batangkali-PJ-Batangkali setiap minggu. Disebabkn faktor itu juga saya nekad untuk berhenti kerja dan Fokus dlm bisnes Shaklee. Jawatan saya sekarang adalah SURIRUMAH BERIJAZAH, dgn 4ANGKA, sambil layan anak pon boleh layan customer. HEAVEN sangat :).


Daftar ahli cuma rm 75 dan anda akan diberi satu Bisnes Kit dimana di dalamnya ada detail produk, detail harga pengedar, harga ahli, cara kira bonus dan macam-macam lah.. Berikut ialah manfaat daftar ahli, dan jika anda serius, semua bonus berikut akan anda nikmati:

✔ Bonus dalam bentuk Cash – Bonus akan diberikan pada anda setiap 15hb.. Tengah-tengah bulan dapat duit, memang best.. Tak ada istilah “hujung bulan” atau “poket kering” bagi pengedar shaklee, insyaAllah
✔ Bonus Kereta – diberi cash bukan kereta sebiji..so boleh buat ape saje ngn duit ni .bagi yang serius, anda akan dapat menikmati bonus kereta bila dah mencapai target tertentu. Boleh beli kereta baru..
Percutian – Percutian VVIP 5 Star yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Bagi Muslim, anda berpeluang pergi Umrah dengan pakej VVIP, dimana hotel hanya bersebelahan dengan masjid.. Seronoknya menjadi tetamu Allah dalam keadaan yang cukup selesa.

Selain itu anda akan dijemput ke GROUP FB rahsia  yang hanya boleh dimasuki oleh downline saya sahaja. Dalam group ini ada banyak info tentang bisnes online, tips marketing, cara closing dengan betul, bagaimana menarik ramai customer dan banyak lagi RAHSIA PERNIAGAAN akan diberikan pada anda. GROUP yg penuh CAS-CAS POSITIVE, aura yg kuat. Anda juga akan dimasukkan ke dalam 2 lagi FB tertutup yang melibatkan bisnes dan customer. Dibimbing sehingga berjaya melalui Seminar yang akan kami adakan dan juga “Personal Coach” juga akan diberikan berdasarkan permintaan.

Jika anda ada kemahuan, kami akan tunjukkan jalannya. Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara part time atau full time. Yang penting, anda perlu berusaha dan konsisten. Terus terang, saya sangat bahagia dan tenang dengan kehidupan sekarang. Dunia saya hanya ada suami, anak dan shaklee.. Alhamdulillah moga Allah terus limpahkan rezeki yang melimpah ruah untuk saya, semua downline saya dan juga ANDA yang bakal menyertai kami.



Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment