photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Pilihan anda OMEGA ke LECITHIN untuk KURUS?


Assalamualaikum.. hari ni nk sharing berkenaan Omega dan Lecithin. Mana 1 pilhan korang utk kurus? Omega guard ke or Lecithin? Ok memang xdinafikan kedua-dua nye mempunyai kelebihan masing-masing. Tapi sye pasti ramai yg masih agak kurang faham fungsi Omega Guard dan Lecithin dlm membantu kite utk menurunkan berat badankan? Ada yg tanya mana 1 lg berkesan? Kenapa berat saya mcm tu je xturun pon? Haaa mehh nk story sket. Insyaallah membantu anda dlm memilih supplement utk kurus :)

perbezaan omega dan lecithin


OMEGA GUARD SHAKLEE-->> Apa fungsi dan bagaimana ia boleh membantu masalah kegemukan?

Omega Guard Shaklee diekstrak dr ikan lautan sejuk, minyak ikan yg paling tumpat dan tulen, terdiri drp 7jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA. 1 sajian Omega dpt membekalkan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA.

Omega berfungsi sbg AGEN PEMBAKAR LEMAK bg LEMAK yg TERMENDAP dan bukan mengemulsi lemak ye. Spt yg kita tahu Omega membantu melancarkan perjalanan darah dlm tubuh badan kita especially ketika kita bersenam, so ia membantu kita utk membakar lemak lebih byk lg. :)

Omega Guard juga berfungsi memperbaiki kadar gula dalam darah di mana membekalkan  lebih tenaga utk kita bersenam. Point yg ini paling best sbb OMEGA GUARD menambah KADAR PENGHASILAN SEROTONIN di mana ia memainkan peranan kpd OTAK kita supaya kita SENTIASA RASA KENYANG. So bg yg asyik nk makan je tu, anda perlukan OMEGA GUARD supaya kita boleh CONTROL MAKAN :) yeahhhhh!!!


vitamin shaklee utk kurus


LECITHIN SHAKLEE-->> Apa fungsi dan bagaimana ia boleh membantu masalah kegemukan?

Lecithin diekstrak dr kacang soya organik, NON GMO, di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yg dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.

Lecithin merupakan "PENGEMULSI LEMAK SEMULAJADI kerana mempunyai KESAN MELEKAT pd LEMAK menyebabkan LEMAK TERAPUNG dlm darah dan MENCEGAH LEMAK dr MELEKAT/MENDAP pd MEMBRAN."

Jom tgk demo lecithin ni bagaiman lemak/minyak diuraikan :)

perbezaan omega dan lecithin

Ok now kite story ape tu Emulsi? Emulsi, dlm bhse english EMULSION :), bermaksud "lemak itu dipecahkan/diuraikan molekulnya kepada bentuk yg lebih kecil supaya ia lebih mudah bergerak di dalam sistem pencernaan dan diangkut keluar (detoks). Lecithin berupaya membasmi lemak yang kita makan sewaktu itu dan bukannya 'membakar' lemak sedia ada yang sudah terkumpul di dinding membran"

Agaknye berkesan ke Lecithin ni? Ia bergantung kpd individu itu, sekiranya tiada lemak lama termendap maka hasil adalah lebih cepat. Bagaimana berat masih belum turun? Perlu diingat semula, lecithin adalah agen pengurai bukan membakar lemak, so anda perlukan agen penyingkir/detoks untuk mengangkut lemak2 yg telah diuraikan dgn segera.. Oleh itu utk kesan yg lebih Optimum utk mereka yg mengambil Lecithin, anda perlukan HERBALAX/ALFALFA bg mengangkut lemak2 yg telah diuraikan itu.


Nak dptkn bentuk badan dan berat yg ideal plus kesihatan lebih terjamin? Dptkn vitamin shaklee utk anda dan keluarga anda. Jadilah pengguna yg bijak!!!
------------------------------------------------


Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment