photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

STOP SMOKING!! Vivix Boleh Membantu!

Rasanya ada dikalangan pembaca blog ni heavy smoker kn? Xpon family members yg merokok? Mungkn pernah berniat untuk berhenti tp still xboleh nk quit. Actually semuanya bergantung kpd niat. Kalau betul2 mahu berhenti mest boleh kan (^__^)
vivix untuk perokok

Ok nk share psl rokok ni. Apa yg ada pd sebatang rokok ni sebenarnya?

vivix rawat perokok tegar

Sekiranya anda lihat pd gambar di atas ni, terlalu banyak bahan-bahan yg membahayakan kesihatan. Setiap batang rokok yang dinyalakan akan mengeluarkan lebih 4000 bahan kimia beracun yang membahayakan dan boleh membawa maut. Di antara kandungan asap rokok termasuklah bahan radioaktif (polonium-201) dan bahan-bahan yang digunakan di dalam cat (acetone), pencuci lantai (ammonia), ubat gegat (naphthalene), racun serangga (DDT), racun anai-anai (arsenic), gas beracun (hydrogen cyanide) yang digunakan di “kamar gas maut” bagi pesalah yang menjalani hukuman mati, dan banyak lagi. Walau bagaimanapun, racun paling penting atau yang paling merbahaya adalah Tar, Nikotin dan Karbon Monoksida. 

Keracunan dalam darah adalah disebabkan oleh nikotin dalam rokok yang memusnahkan penyimpanan Vitamin C dalam tubuh seseorang. Nikotin yang boleh membawa kesan negatif terhadap badan seperti degupan jantung menjadi laju, tekanan darah meningkat dan sebagainya.

Paling menakutkan ialah merokok boleh mengurangkan kuantiti dan kualiti sperma. Dalam erti kata lain golongan ini berpotensi mati pucuk. 

Bagaimana untuk mengurangkan ketagihan merokok dan sekaligus berhenti dr merokok? 

Berikut adalah cadangan supplement yg boleh diamalkan oleh mereka yg merokok dan sekaligus meningkatkn kesihatan badan secara menyeluruh.

VIVIX
# mengimpak 4 mekanisma utama penuaan selular

NUTRIFERON
# merangsang sistem immune

VITAMIN C PLUS
# merupakan antioksidan, di mana aktiviti merokok mengurangkan vitamin C dalam badan secara mendadak.

B COMPLEX
# diperlukan dalam sistem selular enzim perokok yg rosak

CAROTOMAX
# pemulihan membran mukosa dan melindungi paru-paru

ALFALFA COMPLEX
# detokfikasi yg melindungi peparu, hati, otak dan tisu

DTX COMPLEX
# detokfikasi yg melindungi peparu, hati, otak dan tisu


Ok now kite lihat testimoni pengguna VIVIX, yg mana berjaya mengurangkan ketagihan terhadap rokok! Alhamdulillah! Sesuai bg yg kurang berminat nk telan supplement berbentuk tablet, anda mempunyai pilihan memilih Vivix yg hanya 1sudu kecil shje diperlukan sehari. Mudah sgt kan



Testimoni 1: 
Vivix supplement untuk perokok



Testimoni 2: Rokok yg dihisap rasa pahit mcm hempedu setelah mengambil Vivix
vivix supplement utk perokok

























Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment