photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Turun 7kg dgn Set Diet Budget & ESP??????

Betulke dgn Set Budget Slimming Lecithin + Alfalfa & ESP berat boleh turun? Betul dgn cara yg betul (^__^).  Meh2 kita tgk set budget dan ESP, bg kenal2 dulu mne 1 ESP, Lecithin & Alfalfa ni.


Haaa inilah die set budget tu Lecithin & Alfalfa. Apa fungsi lecithin & alfalfa ni dlm membantu kita menurunkan berat badan?

LECITHIN :  AGEN PEMECAH LEMAK/FAT EMULSIFIER

LECITHIN- bertindak memecah lemak ke bentuk molekul yg lebih kecil supaya lebih muda utk diangkut oleh agen pengangkut, menghalang lemak dr mendap ke membran, menghalang tekanan darah tinggi, meringankan sembelit dan mencantikkan otot dan kulit

ALFALFA :  AGEN DETOX/BUANG/PENYINGKIR

ALFALFA - bertindak mengangkut lemak2 yg telah diuraikan keluar dr badan, mencuci hati, darah dan usus, melegakan keletihan, melawan alahan, membantu masalah sembelit, mengempiskan perut. Proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. 

ESP : SUMBER PROTEIN UNTUK KEKAL KENYANG

ESP - Protein sangat diperlukan untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. ESP mempunyai Index Glisemik yang rendah. Makanan yang mempunya GI yang rendah dapat membantu menurunkan berat badan. Memandangkan proses pembebasan gula mengambil masa yang lebih perlahan, maka ianya diserap oleh tubuh dengan lebih lambat membuatkan kita kenyang dengan lebih lama. Manakala makanan berglisemik tinggi lebih mudah diserap tubuh membuatkan kita lambat kenyang dan mudah lapar semula.

Ok lets follow the testimoni pulak!

Set diet budget shaklee
SET DIET BUDGET & ESP



Set diet budget & ESP
BERAT TURUN DGN ESP SHJ!!

Jom dptkn Set Diet Budget & ESP sekarang. Mmg hot selling ni. Untuk lebih info berkaitan set untuk kurus click sini-->> Saya Nak Kurus!!



Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment