photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Gla Complex Shaklee : Tingkatkan Kesuburan, Kulit Bebas Jerawat, Kurangkan Senggugut!

Assalamualaikum..pagi ni hujan nampaknye..Alhamdulillah semoga kita semua diberikan rezeki yg melimpah ruah. Amin dan Insyaallah. Kali ni saya nk cerita tentang GLA COMPLEX Shaklee, rasanya ramai dh tahu kan serba sedikit. Saya nk share antara kelebihan GLA COMPLEX SHAKLEE adalah:

"GLA COMPLEX MENGATASI MASALAH SENGGUGUT, MEMBANTU CEPAT HAMIL, MENDAPATKAN KULIT SIHAT & BEBAS JERAWAT, MENURUNKAN PARAS KOLESTEROL DAN ANTI-PENUAAN!"

harga gla complex shaklee

✰ Bagaimana GLA Complex membantu mengatasi masalah senggugut?
GLA Complex menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

✰ Bagaimana GLA Complex membantu cepat hamil?
GLA Complex membantu seorang wanita menghasilkan cairan serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Cairan ini yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

✰ Bagaimana GLA Complex membantu mendapatkan kulit yang sihat & bebas jerawat?
GLA Complex bukan sahaja baik untuk kitaran haid dan menstabilkan hormon badan wanita tetapi juga anti inflamasi dan boleh merawat kulit muka dari dalam. Kandungan minyak borage di dalam GLA Complex ini boleh melembapkan muka dan merawat jerawat terutama yang ada jerawat batu serta yang ada masalah kulit muka kering dan kasar.

Testimoni Gla Complex & Alfalfa Complex
gla complex shakleee untuk kulit jerawat

✰ Bagaimana GLA Complex membantu menurunkan paras kolesterol?
GLA Complex pada asalnya bukan produk untuk kurus tetapi kandungan omega 6 di dalamnya membantu membakar lemak dan menghadkan selera makan kita. Ambil GLA Complex sebelum tidur supaya lemak dibakar ketika kita tidur.

✰ Bagaimana GLA Complex bertindak sebagai anti-penuaan?
GLA Complex baik untuk kesihatan, melembutkan dan menganjal kulit. Digunakan secara meluas dalam kosmetik, kerana kombinasi omega 3 dan omega 6 asid lemak menyuburkan epidermis. Tinggi dalam asid salisilik, minyak borage digunakan secara meluas dalam kosmetik sebagai anti-jerawat dan anti-septik.

Banyakkan kelebihan Gla Complex Shaklee ni kan. Tak rugi tau amalkan pengambilan Gla Complex Shaklee ni.. sebotol Gla Complex mengandungi 60capsul, penggunaan 1-2 bulan sebotol, dgn harga RM91.25 sje! Nak lg jimat jom daftar menjadi ahli shaklee :)

************************************************
Untuk pesanan, anda boleh terus klik gambar dibawah ini :)
Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU

MENDAFTAR MENJADI AHLI SHAKLEE SEKARANG


harga ahli produk shaklee

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment