photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Apa nak buat bila MUKA PENUH JERAWAT, KULIT KUSAM, PARUT HODOH dan KULIT GELAP?

Assalamualaikum..


Ya Allah mesti ade yg mengalami masalah mcm tajuk entri ni kan...KULIT MUKA PENUH JERAWAT, KULIT MUKA GELAP, KULIT MUKA KUSAM, PARUT JERAWAT pon banyak...dh cuba pelbagai cara tp still tak nampak perubahan..mungkin ade yg sanggup bayar beribu2 utk dptkn kulit wajah yg diingini..

Saya kt sini nk share dgn korang dgn kos yg tidak mahal, xperlu bayar smpi ribu2 ni.. insyaallah mampu milik dan yg paling penting BUKAN UNTUK KULIT MUKA SAHAJA TP MERANGKUMI KESIHATAN SELURUH BADAN! haaaaaa meh nak share ape yg korang bole amalkan  

set asas kecantikan shaklee

SET KECANTIKAN ASAS 

Penjimatan sehingga 4-6bulan tuuuuu

  1. VITAMIN C SR : Mencerahkan Kulit, Mengecilkan pori2, melembutkan kulit, kulit licin dan mengecutkan jerawat
  2. VITAMIN E : Memudarkan parut jerawat, mengatasi masalah kulit berminyak & kering, memudarkan jeragat & of course kulit semakin glowing.
Vitamin ni bukan untuk wanita je tau uolss lelaki pon boleh amek tau!


 Antara testimoni set kecantikan kulit muka

testimoni set kecantikan shaklee
TESTIMONI ESP SHAKLEE

testimoni parut hodoh
TESTIMONI VITAMIN C DAN VITAMIN E

set kecantikan shaklee
TESTIMONI VITAMIN E COMPLEX

Jadi ape yg perlu anda lakukan? dptkn SET KECANTIKAN SHAKLEE sekarang!


Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA :)

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ

Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment