photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Tips Parut Chicken Pox Hodoh terus hilang sampai muka kembali licin, gebu, mulus! Memang Berkesan


Assalamualaikum semua..

Haa kat sini sape sekarang ni tengah runsing sebab parut chicken pox masih lg tak hilang2? Saya dulu kene chicken pox masa sekolah menengah..hihi tp alhamdulillah jenis yg x banyak sikit2 je keluarnye..tp kite mest stress bila dh besar2 dlm umur 20an baru kene chicken pox kan..lagi2 jenis yg banyak dan parut yg susah nk hilang. Kebiasaannya bile org dewasa kene demam chicken pox ni lebih teruk dr kanak2 tau!


Meh nk stoty cket ape tu "Chicken Pox". Dalam bahasa melayu Chickenpox dikenali sebagai deman pelentung atau cacar air. Chickenpox ni disebabkan oleh Virus Varicella (kumpulan virus herpes) dan amat mudah berjangkit. Sesiapa sahaja boleh terkena dengan virus tersebut. 

Tanda Dan Gejala

Penyebaran boleh berlaku melalui sentuhan atau titisan cecair daripada orang yang dijangkiti melalui bahan tercemar seperti pakaian atau tuala. Kebiasaannya penghidap chickenpox boleh merebakkan virus sehingga 48 jam sebelum ruam timbul dan terus boleh menjangkitkan orang lain sehinggalah bintik – bintik air menjadi kering dan berkuping. 

Kebiasaannya pesakit yang terkena chickenpox ni akan mengalami demam yang tinggi dan bintik – bintik merah pada kulit. Bintik – bintik merah ini akan penuh dibahagian muka, kepala, dada, belakang badan dan akhirnya akan keluar ke seluruh badan sehingga ke kaki.

Bintik – bintik merah yang baru akan mula timbul dalam beberapa hari dan bilangan boleh mencecah ratusan biji dan kemudian membentuk gelembung berisi air. Apabila gelembung ini pecah, ia akan menjadi kering dan berkuping. Pada masa yang sama juga pesakit akan merasa gatal pada tempat – tempat ruam tersebut.

Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula

Jom tonton video ni dulu ye


Woww cantik kan sekarang. Parut hilang dh bole jd Miss Universe plk hihi.. ape yg di amalkan oleh beliau adalah ESP, Vitamin E Complex, Gla Complex, B Complex dan juga Vitamin C.. Untuk kuat kan lg sistem pertahanan badan bole ambil Nutriferon.

Jom kite tgk plk gambar sebelum dan selepas :)

tips merawat parut chicken pox yang hodoh

So kalo anda ada masalah yg same, boleh dapatkan set ini ye :)




Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment