photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Berikan bayi anda ASAS TERBAIK biarpun sebelum ia dilahirkan


Salam hari yang penuh syukur kepada mereka yang sentiasa datang melawat blog saya ini. Dalam situasi yang rasa-rasa ingin menambah ahli baru dalam hidup ini, buatkan saya suka sangat bercerita mengenai ibu hamil ini. Apapun saya akur yang saya masih tidak sesuai lagi untuk hamil kerana dah 2x czer so lepas ni kena jarak lama sikit.

"Bayi anda makan apa yang anda makan.."
             Pengambilan khasiat yang sebaiknya sebelum dan semasa kehamilan mampu 
           memberi kelebihan bagi melahirkan bayi sihat dan pintar.




Kebanyakan wanita mengandung sedar bahawa makanan dan khasiat yang terdapat di dalam tubuh badan mereka akan dibekalkan untuk proses tumbesaran janin demi memenuhi segala khasiat yang diperlukannya. Namun kajian terkini mula menunjukkan betapa pentingnya kesan pengambilan khasiat yang sebaiknya terhadap perkembangan fizikal dan daya pemikiran bayi anda. 




Sebagai contoh, folat adalah penting dalam mengurangkan risiko pelbagai kecacatan terhadap bayi, seperti kecacatan tiub saraf (NTD) atau sumbing. Laporan hospital menganggarkan bahawa NTD berlaku pada kadar sekitar 10 kelahiran bagi setiap 10,000 orang di Malaysia. 




Dalam kajian yang dijalankan hasil kerjasama antara UPM dan Universiti Otago, telah mendapati bahawa 3 daripada 4 wanita Malaysia yang mengandung adalah berisiko melahirkan bayi dengan kecacatan NTD akibat tahap folat yang rendah di dalam diet mereka. 




Pengambilan makanan tambahan (vitamin) yang diperkaya dengan asid folid yang kerap semasa peringkat merancang kehamilan dan semasa hamil mampu memastikan bahawa bayi dilahirkan dengan tahap folate yang mencukupi di dalam badan anda, justeru mengurangkan risiko kecacatan kelahiran. 




Di Shaklee, kami menawarkan Set J dan Set Eu 4 Packsesuai untuk ibu-ibu hamil dan menyusu selaras dengan keperluan nutrisi harian.  Bagi mereka yang dah tak boleh nak telan susu ataupun apa-apa produk tenusu, boleh la mencuba Pek Mini Ibu Hamil di atas.  



Vitamin ibu mengandung shaklee





credit

***********************************************
ibu hamil

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment