photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Atasi Masalah Keputihan dgn Set Keputihan Shaklee!


Keputihan atau lelehan lendir yang keluar dari faraj ada pelbagai sifatnya dan berbeza di antara seorang wanita dengan yang lain. Keputihan biasanya berwarna jernih atau kelabu keputihan. Lazimnya, jika keputihan tiada berubah warna kekuningan atau kehijauan bermakna tiada jangkitan. Sama juga jika keputihan bersifat berlendir dan tidak berbeku seperti basi atau berubah berbau hanyir, atau terdapat radang dan kegatalan pada faraj menandakan jangkitan.

Punca Keputihan Terjadi
☑ Keputihan atau lendir faraj berubah akibat perubahan hormon, perubahan mental, jangkitan, ubatan, penyakit dalaman. Wanita mempunyai kitaran haid yang dipengaruhi oleh hormon.
☑ Keputihan akan bertambah cair ketika ovulasi dan bertambah likat ketika hampir haid.
☑ Wanita yang dalam keadaan terangsang seksualnya juga boleh menambahkan lagi keputihan yang dialaminya.
☑ Keadaan stres mental juga boleh mengakibatkan perubahan hormon dan mengakibatkan keputihan berlebihan.
☑ Begitu juga dengan penyakit dalaman seperti penyakit kencing manis, tiroid juga mengakibat ketidakseimbangan hormon dan cenderung kepada penyakit.
☑ Penyakit yang paling biasa menyebabkan perubahan lendiran faraj adalah jangkitan seksual seperti Bacterial vaginosis, Candida vaginitis, Trichomonas vaginitis, Gonorea, Chlamydia atau herpes.
☑ Setiap satu jangkitan mempunyai sifat lendiran dan bauan tertentu. Dapatkan nasihat doktor untuk memastikan bahawa keputihan itu adalah cuma lendiran faraj biasa dan bukannya disebabkan oleh jangkitan.


Set Keputihan Shaklee

set merawat keputihan shaklee
SET KEPUTIHAN SHAKLEE

GLA Complex :

☑ Mengeluarkan virus, meningkatkan stamina, menghalang kulat dr merebak
☑ Menstabilkan hormon dengan mengawal selia estrogen dan testosteron
☑ Meningkatkan sistem imun tubuh
☑ Mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, kurap, tinea, memperbaiki bintik penuaan
☑ Meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, arthritis
☑ Menghalang komplikasi diabetes dengan merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.

Alfalfa Complex:

☑ Mencuci hati, darah dan usus - Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
☑ Melawan alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan, Kaya dengan klorofill yang bersifat antikulat
☑ Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

GARLIC 

☑ Antibiotic semulajadi, selamat utk kegunaan jangka panjang utk meningkatkan sistem pertahanan badan
☑ Mampu melindungi sel-sel darah dr kemusnahan logam dan menghalang kerosakan hati.
☑ Mempertingkatkan penyakit berkaitan sistem immune spt hidung sensitive, sinus, alergi, asthma, selesema dan hepatitis.

APA KATA MEREKA YG TELAH MENCUBA SET KEPUTIHAN SHAKLEE

set merawat keputihan shaklee

Apa yg patut  para wanita yg ade masalah keputihan di luar sana buat? Sila ORDER SET KEPUTIHAN SHAKLEE sekarang sebelum ia melarat.. jgn lengah2 lg ye, jgn malu dan segan..kalo malu dan segan memang rugi sgt..keputihan pon xkn hilang :)


Untuk pesanan, anda boleh terus klik gambar di bawah ini untuk Set Keputihan Shaklee
ATAU 

UNTUK MEMILIH PRODUK LAIN BOLE CLICK GAMBAR DI BAWAH

produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment