photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Kini Mudah Membuat Pesanan Produk Shaklee dgn 1 Klik Shje :)

Assalamualaikum... Salam Ramadhan..hari ni dh masuk 5ramadhan kejap je kan.. dh lame xupdate blog sbb baru seminggu pulang ke Malaysia dr menunaikan umrah.. Alhamdulillah segala urusan di sana dipermudahkan Allah walaupun membawa anak berumur 3tahun dan juga dipelihara kesihatan kami sekeluarga.. Syukur.. paling excited adalah si budak tembam tu.. Seronok naik aeroplane, bus n train.. suke pergi masjid sbb dpt ambik air zam-zam( tu yg excited sgt die tu). Nnt kite continue pengalaman menunaikan umrah ye :)

Ape yg nk diceritakn pg ni ialah Shaklee telah memperkenalkan sistem baru khas untuk customers shaklee yg ingin membuat belian produk Shaklee.. Sistem tu dipanggil " E SELL". Memang mesra pengguna sistem ni. Ape yg penting customer bole membuat pesanan direct dgn Shaklee, alaaa mcm beli baju kt zalora tu..haa mcm tu la lebih kurang caranya..customer bole click link yg diberi Distributor Shaklee pd blog atau pun page..biasanye trs specific kpd produk yg diingini tu..



So di sini saya sertakan link untuk anda membuat pesanan..dlm link ni semua produk ade so korang boleh pilih mne2 produk yg korang nak ye..mudah kn :) senang senang senang :).. Then slps pembelian korang jgn lupa Inform saya untuk dptkn consultation berterusan dgn memberikan NAMA PENUH, PRODUK YG DIBELI.. Insyaallah saya akan consult anda :)

Excited? Saya pon excited jugak ni.. So jom click gambar di bawah ini untuk membuat pesanan :)

So lps korang click gambar atas ni, korang boleh tick ape produk yg korang nak beli tu..jgn tick semua ye..hihi tick ape yg korang nk je..plg senang korang untick all dulu, then tick yg nk di beli tu. Sgt mudah kan kan kan.. Slps dh membuat pembelian jgn lupe contact saya ye untuk dptkn CONSULTATION secara PERCUMA dan berterusan. FREE CONSULTATION INI HANYALAH UNTUK CUSTOMER yg membuat PEMBELIAN dgn saya, xkire melalui ESELL ke or direct dr Saya.. So korang perlu sertakan NAMA PENUH dan PRODUK yg di beli tu untuk saya advise nnt. Bole SMS/WHATSAPP ke no yg ade dlm gambar di atas tu.

SELAMAT BER SHOPPING!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI


shopping shaklee online


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment