photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Jatuh Cinta Pandang Pertama dgn Shaklee

Assalamualaikum

Teringat 1st time consume shaklee..dok search produk  yg bagus utk tambah susu badan, yg menyihatkan, mengenyangkan dan skali gus bonus utk improve kesihatan..time tu Hannah baru 3bulan dan so far susu xde la kurang tp sebab niat nk breastfeeding smpi umur Hannah 2yrs tu yg gigih search.. tup2 terjumpa tentanhg shaklee ni

Tengok2 eh cousin sendri SID mse tu trs mintak advise dan terus beli SET MENYUSU EXTRAVAGANZA.. dh mcm gegar vaganza plk ye..hihihi dlm set tu ESP, Vitamin C, B Complex, Vitalea, Ostematrix & Alfalfa.  Alhamdulillah mmg ade nampak perubahan lepas consume lebih kurang seminggu mcm tu..ape yg pasti susu semakin pekat, warna kekuningan, semakin banyak (kalo x pan aiyakkkk mmg demam la nnt). Yg paling syokkan, baby tidur pon lenaa betol,bole kata bangun tengah malam tu jarang la..kalo bangun pon dlm skali xpon saya yg kejutkn sebab baju dh basah..kalo rajin lagi trs pam hihi..eh tapi ade lg bonus ambik set ni, yg saya notice mmg bertenaga je even kite bangun menyusu tengah malam..kt Office pon xde rse lemah ke lembik ke
Then saya add on lg dgn Lecithin plak..sebab utk elakkan salur susu tu tersumbat..sebabnye penah terjadi sakitnye huhuhu Allah je la yg tahu. Since consume Lecithin Alhamdulillah xde masalah n smooth je..jgn xtau Lecithin bagus untuk sape2 yg berniat nk kuruskan badan hiihih...lectithin membantu memecahkan lemak, menguatkan daya ingatan dan banyak lagi tau




Alhamdulillah bukan smpi umur Hannah 2tahun tapi sampai umur Hannah 4tahun..Berkat consume Shaklee, power pumping dan kekerapan mengepam di Office, sye ade stok ebm di rumah sendri dan juga di rumah mak sebab mak yg jaga Hannah. Now turn baby boy Muhammad Harraz plk..saya mengambil set yg sama since pregnant (cume alfalfa xboleh amek time pregnant tau, dh bersalin bole ambik). Hopefully saya berjaya menyusukan Harraz secara eksklusive sehingga Harraz 2tahun.. Doakan ye Insyaallah amin!


Haaaa nak cerita jugak ni, selepas setahun consume Shaklee baru la tergerak hati nk jd ahli, yg mana pd mulanya just nk jd ahli sbb nk dptkn harga ahli eh eh tibe2 terjual plak..ahah n serious utk berbisnes..bonus pon boleh tahan tau..jgn pandang rendah ihihih..


Kalau tanya saya Produk Shaklee yg mana favourite saya, Of Course SET MENYUSU EXTRAVAGANZA. Sye boleh kata dh consume semua vitamin n semuanya best dan jugak bagus.



Korang ape produk/vitamin favourite korang?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dapatkn Supplement semulajadi dr Shaklee kerana ia selamat, berkesan dan berkualiti tinggi. 


SEMOGA MENDAPAT MANFAAT KESIHATAN BERSAMA!




******************************************************************************



Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA :)



Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI





Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Uptown Bandar Utama



Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like Shaklee & Cavylora Kota Damansara untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment