photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Luka Cepat Kering, Bacaan Gula Cun dgn Vivix Shaklee

Assalamulaikum semua

Ni antara testimoni diabetes..yg mana pesakit mengambil vivix dan lihat hasilnye :)


❤️Bagaimana Vivix membantu mengawal kencing manis?❤️
.
🍒Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:
.
🍒Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) – Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.
.
🍒Mengawal kepekatan gula dalam darah – Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. 
.
🍒Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.
.
🍒Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera – Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.
.
🍒Mencegah pembentukan protein AGE – Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.
.
Dapatkan vivix shaklee harini..
.
💋 Jihan 
📲 019-2602994 
💻 http://lovenurhannahirdyna.blogspot.com/
.
.
#shakleeeffect 
#shakleekotadamansara
#jihanjualshaklee
#vivix
#diabetes
#shakleeeffect
#vivix
#testimoni
#tonikajaib
#diabetis
#shakleebatangkali

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dapatkn Supplement semulajadi dr Shaklee kerana ia selamat, berkesan dan berkualiti tinggi. 


SEMOGA MENDAPAT MANFAAT KESIHATAN BERSAMA!




******************************************************************************



Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA :)



Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Uptown Bandar Utama



Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like Shaklee & Cavylora Kota Damansara untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment