photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

TESTIMONI : RESDUNG SUAMI BERKURANGAN DENGAN VIVIX!


Alhamdulillah..syukur!

Itulah yang saya rasa bila suami beritahu apa yang dia rasa selepas mengamalkanVivix dengan konsisten selama 10 hari...sebenarnya dah lama saya bagi suami cuba Vivix. Tujuan saya nak bantu kurangkan resdung suami...kalau dulu bangun pagi hidung berair...bersin berkali-kali...alah pada perubahan suhu...maklumlah orang lelaki bukannya suka sangat nak makan vitamin (pil2) banyak2 ni...(^-^)

Tapi masalahnya suami kejap minum Vivix kejap tak...arini minum esok tak...tak disiplin..jadi camana nak nampak berkesan ke tidak kan...dan sebagai isteri saya perlu sentiasa ingatkan suami untuk minum Vivix. Kalau saya terlupa, suami buat-buat terlupa juga...heee...

Tapi sejak lepas raya aritu, saya perasan suami dah mula konsisten amalkan Vivix(mungkin dia dah rasa best Vivix agaknye)...dah tak perlu saya ingatkan, suami sendiri akan minum Vivix sebelum tidur. Apa yang saya perasan, selepas suami maintain minum Vivix setiap hari, nampak kesihatan suami makin stabil. Dah tak sok sek sok sek setiap pagi...dan nampak lebih bertenaga! Ceria selalu! Saya dah perasan, tapi saya diamkan jer..tunggu sampai tuan empunya badan bersuara.

Alih-alih petang semalam, sambil2 bawak anak2 jalan-jalan...suami dah bersuara! Alhamdulillah...syukur saya kesihatan suami dah semakin baik. Resdung dah semakin berkurangan. Dan yang seronoknya, pagi-pagi tadi suami dah siap mengarang testimoni diri sendiri di facebook. Thanks bang! (^_-)

Sebagai seorang lelaki dan suami, mmg harganya mahal sket, but dgn keadaan kesihatan yg makin stabil + "side effect" lain, rasanye berbaloi-baloi.


Jika suami, ibu ataupun ayah anda tidak suka menelan vitamin berbentuk pil, VIVIX adalah jawapan bagi anda untuk menggalakkan pengambilan suplemen kepada mereka! HANYA SATU SUDU TEH SEHARI DEMI MELESTARIKAN KESIHATAN MEREKA. 

Peringatan!!! Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh wanita mengandung, menyusukan anak dan kanak-kanak.


Sumber Asal Rahsia Vitamin

*************************************************************************************


Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~


How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment