photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Rahsia Kulit Cantik : Jerawat degil MENYUSUT, Parut Hodoh makin PUDAR, Wajah yg Kusam semakin BERSERI!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Kecantikan dan keanjalan kulit memang tidak dipisahkan dgn wanita..ia menjadi dambaan wanita..tapi perlu diingat bukan sahaja menjadi idaman para wanita. Malah, kaum Adam juga mempunyai keinginan yang sama.  Cuma, mahu atau malu sahaja yang membezakan samada kaum Adam berani atau tidak untuk mencuba rangkaian produk penjagaan kulit yang banyak terdapat di pasaran.

vitamin untuk kulit cantik


Bagaimana nk hilangkan Jerawat degil, parut yg hodoh dan kulit kusam ni? Ni soalan yg biasa saya dpt dr customer. Okeh meh saya cerita sdkt tentang set asas kecantikan shaklee yg terdiri drp gabunganB-Complex, Vitamin C dan Vitamin E.

B-Complex: Lengkap dengan 8 kumpulan B, vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik samada dari segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan (anti-stress) dan bina tenaga metabolisme.

Vitamin-C: Selain dari sebagai sumber kolagen dan Antioksidan yang kuat, Vitamin C juga merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

Vitamin-E dengan Selenium: Sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak yang juga sangat baik untuk kulit, di mana ia turut menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan keimunan.

Sebelum tu kite tonton dulu video ni. Ape yg dialami oleh beliau ni, terseksa dgn masalah kulit muka selama 7tahun.. ape yg beliau lakukan?

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Selain dr vitamin asas spt di atas, saya juga turut mencadangkan ESP (Protein Soya dari Shaklee) kerana seperti yang kita tahu, protein ialah makanan asas kepada sel-sel di dalam badan. Sel kulit yang sihat, serta mudah diperbaharui (renewal cell), boleh membantu kita memperolehi kulit yang sihat, tidak kusam, serta memudarkan parut (sel kulit mati) dengan pengambilan yang konsisten. Manakala GLA Complex pula membantu memperbaiki inflamasi kulit dgn mengurangkan kulit kering, meudarkan parut dan mengawal hormon.


vitamin asas kecantikan muka




Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI





Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ



Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment