photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Vitamin bagi 5 Serangkai : ATHMA, RESDUNG, ALERGI, GEGATA, ECZEMA. Tips untuk mengawal dan mencegah!

Assalamualaikum 

Asthma, Resdung, alergy, gegata dan ezcema! masalah 5serangkai..Nak tanya adakah anda mempunyai penyakit RESDUNG? Adakah anda alah kepada sesetangah makanan, dan menyebabkan anda mudah mendapat alahan, gegata, ekzema, dan kadangkala diserang athma yang teruk? Mesti kita rasa runsing, tak selesa, stress.. antara gejala-gejala penyakit ASTHMA, RESDUNG, ALERGI, GEGATA dan ECZEMA ialah 
  1. Setiap pagi harus menghadapi bersin yang teruk sehinggakan bukan aje hidung aje berair, mata pun merah-merah berair kerana bersin akibat resdung.
  2. Silap makan sikit dah asyik dok menggaru sana-sini macam kera kena belacan.
  3. Terpaksa berpantang makan sebab risau semput kalau tak jaga makan.
  4. Tengok kulit anak berparut-parut dan merah-merah gara-gara eczema.
  5. Terpaksa buang kahak sepanjang masa sampai rasa perit tekak dan hidung
                               tips merawat asthma

Ada tak vitamin untuk semua penyakit 5serangkai ni? Ada iaitu Vitamin Shaklee.. Insyaallah membantu! Tp mesti dgn pengambilan yg konsisten, minum air yg secukupnya serta berdoa atas usaha kita!

Vitamin Shaklee untuk 5serangkai ni adalah spt 
  • Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.
  • B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.
  • Alfalfa Complex – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamanya akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.  

set asthma shaklee

SIAPA YANG MEMERLUKAN SET INI?
  1. Individu yang mempunyai salah satu daripada penyakit 5 serangkai ini – athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema).
  2. Ibu yang menyusu dan mendapati anaknya mempunyai salah satu daripada simptom tersebut turut digalakkan untuk mengambil set ini, agar nutrien yang diperlukan dapat di salurkan pada bayi anda melalui susu ibu. Selain intu, alfalfa juga sangat terkenal sejak dari dahulu lagi sebagai penggalak susu (galactagogue).




     Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ



Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment