photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Hapuskn KOLESTEROL: Omega Guard atau Phytocol-St yg lebih bagus?

Assalamualaikum semua :)

Apa khabar semua? di harapkn semuanya sentiasa sihat dan dilindungi Allah. Baikla merujuk kpd tajuk entry kali ni, bagi korang yg mana satu lebih bagus dalam menghapuskan kolesterol jahat dlm badan kita? yela almaklumlah kite ni setiap hari xkire sgt kan kolesterol yg masuk dalam kita (termasukla saye hihihi).

Sebelum itu kite perlu tahu apa itu Kolesterol? Kolestrol adalah sejenis komponen sterol yang penting dalam metabolisma serta penghasilan hormon. Maksudnya kalau takde langsung kolestrol tak boleh juga. Kolestrol bergerak sekali bersama aliran darah sebagai lipoprotein. Lipoprotein ini terdiri daripada lemak (lipid) yang diselaputi protein.

Kolestrol yang banyak termendap dalam saluran darah, boleh menyebabkan strok. Namun ketidakseimbangan kolestrol HDL dan LDL (kolestrol baik & kolestrol jahat) memberi lebih banyak kesan negatif pada kesihatan kita.

Mari saya terangkan fungsi antara Phytocol-St dan Omega Gurad utk lebih jelas lagi dlm menghapuskan kolesterol JAHAT!

PERBEZAAN PHYTOCOL-ST & OMEGA GUARD


Phytocol-ST

Phytocol-ST adalah formulasi proprietari berasaskan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolestrol dan merendahkan paras kolestrol LDL (kolestrol jahat). Membekalkan kita dengan 2000 mg Fitosterol setiap hari sebagaimana yang disyorkan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH). Apa yang perlu kita makan untuk dapat 200 mg fitosterol ni?? Setiap hari kita kena makan 200 lobak merah, 70 keping roti gandum & 425 biji tomato. Korang larat nk makan semua tu dlm masa sehari? :) :)

manfaat phytocol-st shaklee


Bagimana Fitosterol bertindak??

Membantu menyekat dan menghalang penyerapan kolesterol jahat masuk ke dalam saluran darah kita. Sekaligus menyingkirkan dr tubuh badan kita. 

phytocol-st shaklee

Omega Guard

Omega Guard Shaklee mengandungi asid lemak omega-3 yang disarankan bagi membantu menyingkirkan kolestrol yang tidak diperlukan dalam darah. Ia mengandungi bukan sahaja asid lemak omega 3 malah EPA dan DHA. Omega-3 menurunkan paras trigliserida, LDL (kolesterol jahat) dan menaikkan paras HDL (kolesterol baik).

Omega berfungsi sbg PEMBAKAR LEMAK, MEMBERSIHKAN serta MENYINGKIRKAN LEMAK YG TAK PERLU
 perbezaan omega dan phytocol-st

**Disarankan sebelum makan, digalakkan mengambil Phytocol-ST sbb menghalang penyerapan kolesterol dan Omega diambil selepas makan kerana masih ade kolesterol yg lama termendap dlm badan so perlu untuk membakar lemak-lemak.

Amalkan  pengambilan Omega Guard dan Phytocol-ST secara konsisten. Anda pasti dapat merasakan perbezaannya. In Shaa Allah.




***************************************************

Untuk pesanan, anda boleh terus klik gambar dibawah ini :)
set kolesterol
Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment