photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Shaklee Effect Part 1 : Kisah Cyst Mengecut dgn Gla Complex

Assalamualaikum semua..sihat ke? Kali ni saya nk cerita tentang pengalaman saya sendiri..kirenya testimoni saya sendiri :) Semoga ia membantu korang yg ade masalah yg sama seperti saya ye. Insyaallah.

Saya disahkan pregnant selepas pulang dr menunaikan Umrah pd june baru2 ni. Dlm 3hari slps buat pemeriksaan di clinic saya start bleeding sikit demi sikit, then esoknye sye pergi ke clinic dan bile Doc check the kantung was empty, xpela xde rezeki kan..xde rasa ralat sgt sbb memang terkejut jugak pregnant. hihihi almaklumla  mse menunaikan umrah memang xde ambik ape2 ubat utk tahan period, just bace doa mintak dimudahkan menunaikan umrah aje :)

masjid nabawi

Alhamdulillah saya gugur scr natural, keluar sendiri..huhu tp Allah sje tau sakitnye sama mcm bersalin..huhh..then sye trs pergi ke hospital untuk check sama ada smua totally out or still ade saki baki dlm tu. Alhamdulillah semua dh keluar and no need to do DNC. But suddenly Doc ckp ade something, mcm kantung jugak..and Doc sahkan adalah cyst. Uwaaaaaa sedih rasenye..  tp ble difikirkan balik ade hikmah gugur ni..agak nye kalo xgugur cyst tu sama membesar dgn baby n the cyst burst lg le byk cerita lps tu kan. 

So mcm2 la saya tnye ape sebab nye terjadinya cyts ni..adekah sebab pemakanan ke..then die beritahu its not disebabkan pemakanan kita, tetapi disebabkn hormon. Ye saya okeh saya setuju disebabkan hormon, tp saya regular datang haid setiap bulan. Xpela ape2 pon saya syukur xde ape yg serious sgt. Doc said to come again for another 3weeks...sbb nk tgk sama ada mengecut ke or tak, sbb doc ckp mmg ade kes time pregnant baru ada cyst ni...huhu dhle miscarriage tu 3hari sebelum raye..so berpantang la time raya tu..tp xde la heavy pantang ahahaha ngap jugak ape2 rse nk ngap..

So what i do is start consume GLA COMPLEX setiap hari without skip, take 2capsule after breakfast dan berdoa semoga cyst ni mengecut. Yess byk testimoni yg positive di mana, setelah mengambil dgn konsistent, ramai yg berjaya cyst mengecut. Dan GLA COMPLEX yg kita tahu ia membetulkan hormon dalam badan kita. After 3weeks time untuk check up, then doctor check, the CYST still have, TAPI SIZE CYST DH MENGECUT. Alhamdulillah CYST MENGECUT DLM 0.5cm. So doctor ask me to come on October. 
 gla complex shaklee
Saya memang tak skip makan GLA COMPLEX ni, now saya add on CAROTOMAX, VITAMIN C, NUTRIFERON dan juga CINCH TEA. Semoga usaha saya ini berhasil. Insyaallah dan juga saya ade mengamalkan Pati Delima, Madu dan juga Habbatus Sauda :)

Insyaallah saya akan kongsi lg tentang kisah saya dan GLA COMPLEX. :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment