photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Jerawat Berkurang, Parut semakin Pudar dgn Vitamin Shaklee!

Assalamualaikum semua..selamat bekerja bg yg bekerja hari ni...jgn masam2 muka jgn malas2 tauu...kene rajinnnn hihihi.. mcm biasa sebagai WAHM ni lps dh settle semua kerja rumag, lps dh bg makan dgn "anak2 shaklee", so time ni la nk buat entry baru kan :).. 

Kali ni nk share pengalaman customer yg mengambil set vitamin shaklee untuk masalah kulit muka. Dari kulit yg berjerawat alhamdulillah dgn pengambilan vitamin yg konsistent dan bersesuaian kulit semakin cantik, parut jerawat semakin pudar dan jerawat pon dh tak ade :)

 set jerawat dan berminyak shaklee

Apa kata customer ni

"Assalamualaikum, 

Alhamdulillah saya nampak hasil positive selepas 6 bulan consistent set kecantikan VIT C + ESP + ALFALFA + GLA .Ada budget lebih saya consume vivix  dan minum air tak kurang dari 2 liters, max 3 liters, kurangkan makanan berminyak, cuci muka pun guna enfuselle purifiying , sekarang parut pun pudar , 

Harap dapat memberi semangat kepada orang yang mengalami masalah yang sama.

Untuk pengetahuan semua, since pakai enfuselle , jerawat dah turun dgn elok, and jerawat dah terkawal dgn set kulit yg sy makan tu, jadi skrg sy pakai nutriwhite untuk dpt kan tona kulit cerah n sekata, alhamdulillah result yang sangat positive ! pores makin mengecil n kulit makin smooth n moist.."

Selepas jerawat dh terkawal, beliau telah bertukar kepada set penjagaan kulit muka NUTRIWHITE pula utk tona kulit cerah dan sekata :)


*****************************************
Untuk pesanan sila CLICK gambar di bawah

set jerawat shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau boleh terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment