photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Berpantang Pilihan Anda : Jamu ataupun Vitamin Shaklee?

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Ramai di antara ibu-ibu di luar sana yang sering tercari-cari set lepas bersalin apakah yang sesuai untuk anda... Tak tahu yang mana satu yang bagus untuk anda...vitamin ataupun jamu?

Sudah tentu sewaktu berpantang, anda inginkan yang terbaik untuk diri sendiri dan juga untuk anak yang baru dilahirkan. Sering kali saya ditanya, set berpantang apakah yang sesuai diambil. Secara peribadi, saya lebih suka mengambil vitamin ketika di dalam pantang. Berpantang dengan vitamin, akan membuatkan badan anda lebih cepat sihat, luka jahitan cepat sembuh dan sekali gus dapat membantu ibu menghasilkan susu lebih lancar.

Berbanding dengan mengambil set lepas bersalin dalam bentuk jamu, hakikatnya badan anda akan bekerja lebih keras untuk memproses jamu tadi untuk mendapatkan dan menyerap vitamin dan khasiat di dalmnya. Berlainan pula jika kita mengambil set berpantang dalam bentuk vitamin, ianya lebih mudah diserap oleh sel badan dan akan diserap secara optimum dengan pengambilan air masak yang mencukupi.

Jika anda masih lagi tercari-cari set berpantang yang sesuai untuk anda, apa kata anda cuba untuk merasai kelainan Set Lepas Bersalin Shaklee dalam bentuk vitamin...InsyaAllah, dengan izin Allah dan mengikut sedikit tips dari saya, anda tentu akan berpuas hati seperti customer ini....

vitamin ibu berpantang
Set berpantang + Ostematrix

vitamin ibu berpantang

Set berpantang + Ostematrix

Sebelum tu meh tonton video tentang testimoni set berpantang shaklee..selamat menonton! :)


Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit



 Di dalam Set Berpantang Shaklee terdapat :

 ♥ B-Complex : sebagai penenang (anti-stress), elak kemurungan (meroyan) & menstabilkan hormon.

 ♥ Vitamin C : penting untuk pembentukan kolagen, mempercepatkan penyembuhan luka, serta  memperbaiki tisu sel yang rosak akibat bersalin.

 ♥ Multivitamin with Iron : Multivitamin lengkap dengan pelbagai kumpulan vitamin & mineral yang diperlukan oleh badan tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakan makanan perlu dielakkan (berpantang makan). Iron pula penting untuk tubuh terutama kerana ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin.

 ♥ Zinc Complex : membantu mempercepatkan proses baik pulih luka, terutama luka dalaman (rahim). Selain itu, turut mengurangkan masalah rambut gugur. Bagi anda yang tidak makan ikan haruan, mahupun pati ikan haruan, Zinc supplements adalah yang terbaik untuk anda. Zinc turut membantu masalah 'kedinginan' selepas bersalin.

set basic berpantang shaklee

Supplements tambahan lain yang boleh diambil ialah Energizing Soy Protein dan Calcium-Magnesium with Vitamin-D (Shaklee OsteMatrix).

set berpantang shaklee normal dan ceaser




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment