photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Tingkatkan Kesuburan, Vitamin C Untuk Lelaki & Wanita

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
Alhamdulillah, satu lagi perkongsian yang menggembirakan daripada customer kami, Puan Amy yang kini dah di sahkan hamil 4 minggu (lebih 5 minggu ketika entri ini ditulis).

"Alhamdulillah.. Berkat usaha dan makan set subur shaklee tu without fail. Thank you Arnie. Lepas nie nak makan shaklee set utk pregnant pulak.. Tlg suggest kan tau! :)"*

Sejujurnya saya sangat gembira apabila menerima mesej dari Puan Amy ini. Beliau mula mengambil set vitamin untuk kesuburan daripada saya pada penghujung bulan May 2012. Kemudian beliau menambah pula set Weight Management pada awal bulan June 2012. Manakala mesej di atas ini saya terima pada 30 June, 2012.

Amy juga turut mengambil Vitamin C di dalam set vitamin nya! ^_^


Menjadi lumrah bagi pasangan yang sudah berkahwin, pastinya mahu menimang zuriat. Adakala sudahpun mempunyai seorang anak, namun di atas sebab-sebab tertentu, sukar untuk mengandung untuk kali keduanya walaupun telah mencuba pelbagai usaha.

Oleh itu, kami sentiasa mengingatkan customer tersayang bahwa pengambilan vitamin semulajadi (pemakanan tambahan) ini hanyalah sebagai salah satu usaha sahaja, banyakkan berdoa kerana REZEKI yang satu ini pastinya datang dari Yang Maha Esa. Apabila kita berasa tenang, dan tiada tekanan, Insya Allah segalanya dipermudahkan.

Dan, yang paling penting, perlu ingat bahawa kesan sesuatu produk itu adalah berbeza di antara setiap individu. Kami TIDAK PERNAH MENJAMIN bahawa kesan positif bagi individu A akan juga dirasai sama oleh individu yang lain.*

Bagi yang berminat untuk mencuba vitamin untuk kesuburan, boleh hubungi kami dan nyatakan serba sedikit mengenai anda dan pasangan, agar saya dapat cadangkan vitamin yang sesuai mengikut keperluan anda suami isteri.

Vitamin C dan kesuburan!

Tahukah anda, Vitamin C juga memainkan peranan penting untuk hormon kesuburan di mana, Vitamin C membantu proses sintesis hormon-hormon kritikal yang berkaitan dengan seks dan kesuburan seperti androgen, estrogen & progesteron.

Jom dapatkan Sustained Release Vitamin-C 500mg buat anda sekeluarga hari ini!

credit

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment