photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Kesuburan :Impian pasangan menimang cahayamata.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya pernah menonton satu rancangan tv , berkisar tentang supplement yang sesuai untuk mengatasi masalah kesuburan. Doktor tersebut menyarankan si suami mengamalkan pengambilan vitamin E dan perlu dengan selenium. Doktor tersebut sendiri memaklumkan selenium biasanya dijual secara berasingan dan vitamin E akan lebih berkesan jika diambil bersama selenium.
Selepas itu saya ke farmasi membelek botol2 vitamin...memang betul ada dijual secara berasingan selenium itu.

Kemudian saya berkongsi dengan kawan saya yang turut amalkan Shaklee, beliau seorang doktor. Beliau sendiri mengatakan bagusnya Shaklee ini kerana vitamin E lengkap dengan selenium dan sebab inilah ia mudah nampak hasil dan kesan kepada si pengamal.

Terdapat beberapa pasangan yang telah lama berkahwin dan masih belum dikurniakan zuriat yang meminta cadangan supplement apa yang sesuai diamalkan terutama bagi mereka yang ada masalah kurang subur. Saya cuma menyarankan vitamin asas seperti protien, multivit, viamin b dan c manakala si suami bagus amalkan tambah zinc dan vitamin E.*

Namun tidak boleh bergantung sepenuhnya melalui vitamin semata-mata. Si pasangan ini perlulah sama-sama berusaha untuk kehidupan yang seimbang dengan emosi yang stabil dan mampu mengawal tekanan. Adakala hormon yang tidak stabil boleh menjejaskan penghasilan sperma dan ovum. Kadang kala cara hidup yang sibuk, stress dan keletihan akan menyebabkan kemurungan, kedinginan dan akhirnya mengganggu emosi.

Amalkan cara hidup yang sihat...Tips yang MUDAH!



Biasanya pasangan ini digalakkan mempunyai cara hidup yang sihat iaitu bersenam dan mempunyai aktiviti riadah setiap hari. Makanan yang seimbang serta sentiasa memanjatkan doa pada pencipta iaitu AL Khaliq kerana manusia hanya mampu berusaha.

Supplement ini hakikatnya adalah part of usaha semata-mata. Tiada jaminan pun ia akan memberi impak yang sama pada setiap orang. Maka apa yang dikongsikan dalam mana2 testimoni hanyalah sebagai satu perkongsian yang baik dan moga ia memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan.

Berminat nak dapatkan Vitamin E Shaklee yang lengkap dengan selenium? Sila pm saya dan dapatkan konsultasi penuh !

Untuk dapatkan Vitamin E sila KLIK gambar di bawah


UNTUK MEMILIH PRODUK LAIN BOLE CLICK GAMBAR DI BAWAH

produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment