photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Be A Shaklee Membership for FREE!


Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Entri untuk hari ni bagaimana nk mendaftar sbg ahli shaklee secara percuma. Spt yg sedia maklum ade 2cara untuk mendaftar sbg ahli shaklee. Yg biasa ialah kite membayar RM65 (Semenanjung postage RM10/Sabah Sarawak RM20) untuk mendapat kit dan registration ni untuk seumur hidup. Cara yg kedua ialah dgn membuat pembelian dlm RM680 dlm single receipt korang layak untuk dpt pendaftaran percume yg bermaksud xperlu nk byr RM65. 

Ok saya ade sediakan 3pakej untuk melayakkan korang mendapatkn keahlian percuma ni. 







1. Dgn membuat pembelian 2botol Vivix atau
2. Dgn membuat pembelian 3kotak Collagen atau
3. Dgn membuat pembelian ape2 jenis product shaklee sebanyak RM680

Mesti ckp wooooowwww byk nye baru nk dpt free keahlian ni. Meh saya nk ajar kalau betol2 berminat untuk jd distributor dan mempunyai budget yg lebih so korang boleh beli trs RM680 tu sbbnye barang yg dibeli tu boleh kite buat standby stok dan juga xrugi.

Kalau korang xde budget yg besar, korang kumpul order dari kenalan2 korang sehingga RM680 kemudian maklumkan saya utk uruskan keahlian anda :) 

Korang juga layak mendapat BONUS TUNAI jika mencapai jumlah belian tersebut. Selepas menjadi ahli di bawah legasi saya, saya akan guide anda macammana nak menjana pendapatan dengan Shaklee  :)




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment