photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Tips cerahkan rona kulit wajah

Setiap wanita mahukan kulit wajah yang lebih cerah dan bersih, namun khuatir untuk menggunakan produk pemutih yang banyak di pasaran kini. Tak mengapa kerana di sini kami ingin berkongsi dengan anda beberapa tip menggunakan bahan semula jadi ini berkesan untuk mencerahkan rona kulit dan menaikkan seri wajah. 

Kacang badam
Rendam empat kacang badam semalaman. Kemudian kisar dengan susu sehingga menjadi pes. Sapukan pes itu pada leher dan wajah sebelum tidur. Cuci dengan air sejuk selepas bangun tidur. Ulang untuk 15 hari diikuti dua kali seminggu.

Daun pudina
Kisar secawan daun pudina sehingga menjadi pes halus. Ratakan pada wajah dan biarkan selama 20 minit. Kemudian cuci wajah anda sehingga bersih. Amalkan selama 15 hari. 

Tomato
Parut tomato dan campurkan dengan dua hingga tiga titis jus limau nipis. Ratakan pada wajah dan bahagian leher dan cuci bersih selepas 20 minit. Lakukan pagi dan petang untuk 15 ke 20 hari. 

Putih telur
Sapukan wajah dengan putih telur dan biarkan selama 30 minit. Selepas itu, cuci dengan air. Lakukan tiga kali seminggu. 

Bunga cempaka/melur 
Kisar lima kuntum bunga cempaka dan lima kuntum bunga melur hingga halus. Campurkan dengan bedak sejuk. Sapukan pada wajah setiap malam. 

Tips yang diberikan ini perlulah diamalkan mengikut jangka masa yang ditetapkan dan jadikannya rutin harian agar hasilnya memuaskan hati. Selamat mencuba!

----------------------------------------------------------------------------------------------


Untuk supplement shaklee dan konsultasi anda boleh hubungi spt tertera di bawah

Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment