photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Shaklee Monthly Sales : January Product ALFALFA


Assalamualaikum.. slmt ptg semua.. haa last month promosi Omega Guard..kite balo bako..sekarang plk promosi Alfalfa Complex, kite singkir singkir..hihihi.. jom kite tgk tentang Alfalfa Complex ni.

Ni la rupenya Alfalfa ye... mcm pokok taugeh eh..hihi..kecik2 tp 1001 khasiat tau..

kelebihan alfalfa untuk keputihan

Tumbuhan yg sgt kaya dgn pelbagai nutrisi. Dikenali sbg RAJA SEGALA TUMBUHAN. Alfalfa ni telah digunakan oleh manusia lebih dr 2500 tahun dan telah dikenalpastu sbg makanan yg paling kaya dgn pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia membekalkn nutrisi yg mn kebanyakn nye tidak terdapat dlm buah-buahan mahupun sayuran. Kaya dgn protein, asid amino, klorofil, serat, 15zat galian, 10vitamin, 8enzim dan fitokimia. 10bj alfalfa menyediakan nutrisi yg menyamai segelas susu.
kelebihan alfalfa complex merawat resdung dan keputihan
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. 

Jom lihat antara kelebihan dan khasiat Alfalfa untuk lelaki dan wanita
























Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment