photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Selamat Tahun Baru 2014: AZAM SAYA?

Assalamualaikum..... selamat tahun baru 2014. Alhamdulillah masih diberikan nafas dan kesempatan utk meneruskan perjuangan di tahun 2014. Apa azam tahun baru korang? For me azam tahun ni mcm banyk je mcm banyak je hihihi.. Ist nk lebih hebat lg dlm Bisnes MLM Shaklee ni. Azam untuk melangkah ke peringkat paling tertinggi iaitu Master Coordinator. Insyaallah dipermudahkan dan diberkati segala usaha. Amin.

Alhamdulillah syukur kerana tahun ni kenangan manis bg sye dan team sbb saya melangkah ke 1 step lg iaitu Senior Supervisor. Dgn ini sye rse lebih yakin lg dgn bisnes Shaklee ni. Alhamdulillah doa dimakbulkn untuk membantu anak2 cucu2 team Gorgeous Ladies Club. Plg manis anak dh merasa INCOME 4angka. Alhamdulillah berjaya bantu anak untuk dpt income 4angka.. Jgn xcaye ye shaklee siap byr rm850 sbg hadiah melangkah ke step lebih tinggi. Bkn ambik dr bonus anak2 cucu2..no no no way. Bisnes Shaklee adil ye. Dpt berdasarkn usaha sendiri.

Okeh smoga Azam sye untuk membantu lebih ramai lg team sye mendapat bonus Shaklee 4angke di makbulkn Allah. Smoga segala usaha bisnes team saya diberkati Allah. Amin. 

Jom join team kami. Best memang best. Sbb Team Gorgeous Ladies Club ni mempunyai smgt yg kental dan membantu antara 1 sme lain. So xde la sorg2. Plg best amalan rohani xpernah dilupaka. Syukur. JOM jd one of our team. Smoge azam korg juga dpt dilaksanakan amin.



-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ




Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment