photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Carotomax Shaklee untuk masalah penglihatan!

Sukar melihat sesuatu objek dengan jelas lebih-lebih lagi apabila membaca mahupun ketika memandu. Jika situasi ini yang berlaku kepada anda, mungkin anda mempunyai masalah rabun. Secara lazimnya, masalah penglihatan ini berlaku pada semua peringkat umur. Bahkan kanak-kanak yang belum melangkah ke alam persekolahan pun turut berisiko mengalami masalah rabun.

carotomax vitamin untuk mata

Rabun boleh dikategorikan kepada dua jenis iaitu rabun jauh dan rabun dekat. Rabun jauh misalnya terjadi apabila seseorang tidak dapat melihat objek jarak yang jauh dengan jelas tetapi mampu melihat objek dekat dengan tepat. Begitu juga sebaliknya yang terjadi bagi mereka yang mengalami masalah rabun dekat.

Difahamkan antara penyebab berlakunya rabun adalah disebabkan faktor keturunan. Seorang anak yang ibu bapanya mengalami masalah rabun mempunyai kebarangkalian 40 peratus untuk menghidap masalah sama.

Terjadinya rabun jauh akibat bebola mata seseorang itu lebih besar dan panjang berbanding mereka yang tidak rabun. Penumpuan imej yang tidak tepat ke atas retina menerangkan bagaimana masalah ini berlaku. Sementara rabun dekat pula dipengaruhi oleh proses pengerasan kapsul mata yang hilang keupayaan mengendur untuk menjadikan kanta mata lebih cembung sekaligus mengurangkan kemampuan untuk melihat secara dekat.

Supplement Cadangan untuk Masalah Penglihatan

Pengambilan vitamin A penting kepada badan untuk membantu kelancaran proses biokimia pada mata. Selain untuk kesihatan mata, ia juga mampu untuk memberikan kesihatan menyeluruh dp tubuh badan. Kajian menyatakan, karotenoid adalah antioksidan yg sgt mujarab mencegah pelbagai penyakit. Karotenoid juga boleh mengekalkan kesihatan mata, prostat, serviks, paru-paru dan jantung dlm jangka panjang.

Pada masa sekarang agak sukar untuk mendapatkn khasiat karotenoid dlm 1 masa. Bg mereka yg tercari-cari kebaikan dan dlm pd masa yg sama yg ingin mengambil dgn cara yg cepat & mudah, makanan tambahan carotomax shaklee adalah pilihan yg tepat!

Carotomax shaklee testimoni


Apa yg boleh dikatakan Carotomax Shaklee ini adalah gabungan pelbagai karotenoid terbaik dan membantu memenuhi keperluan tubuh. Yg paling penting Carotomax Shaklee membuatkn sesiapa sje yg mengambilnya bebas drp cengkaman masalah penglihatan melibatkan kerabunan dan kebergantungan pd kaca mata.

CarotoMax merupakan suplemen antioksidan yang hebat keluaran Shaklee. Ia terdiri daripada 6 karotenoid terbaik, iaitu alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin. Beta Karotena seumpama 102bj pisang, astaxanthin umpama sepotong salmon, likopena umpama 714bj buah aprikot, lutein dan zeaxanthin ibarat 285bj buah limau dan alfa-karotena seumpama 89bj buah rasberi.

So jom dapatkan Carotomax Shaklee Sekarang!
--------------------------------------------------

Masih belum mendaftar sebagai AHLI? Jom daftar sekarang!

*********************************************



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment