photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Muka berjerawat dan berminyak mengurangkan Keyakinan Semasa Interview!

Assalamualaikum semua..

Sapa kt sini ade masalah kulit muka yg agak kronik? Angkat tangan!..hihihi actually saya dulu pon pernah ade mslh mcm ni.. masa tu form 2 jerawat naik dgn byk dkt pipi, dekat dagu n dahi..uwaaaaa sedih sgt.. sbb nye saya bkn pakai ape2 pencuci muka ke, or ape2 produk kecantikan. Pergi sekolah pon pakai tudung kalo bole nk cover pipi tu.. dhla pengawas plk tu.. so saya cuba la dgn pakai putih telur, pakai tomata tonyoh2 kt muka tp xde ilang pon. 

One day jiran saya bgtau cuba pakai bedak sejuk dgn biji betik yg muda n kunyit hidup.Ahhaaaa saya pon cube mlm2 tepek kt muka, bgn pagi abes bantal kuning hihi..pergi sekolah muka ala2 kuning langsat gitu. alhamdulillah dlm 2week ilang n parut pon ilang. hihih so kalo korang nk try petua ni pon bole jugak :)

tips merawat muka jerawat dan berminyak
Source En Google. Tq pada yg share :)

Ok saya nk share plk tips merawat jerawat menggunakan Supplement spt Vitamin Shaklee, testimoni saya sndr, sjk masuk universiti, jrg la nk ade jerawat kronik tp still ade, lps bersalin sye amalkan vitamin shaklee n smpi skrg alhadulillah kulit muka saya bebas dr masalah jerawat dan berminyak.. sye pg keluar pon jarang nk berbedak hihihi.

Kalo kite tgk gmbar di atas tu, beliau mengalami masalah kulit muka yg agak kronik. True strory beliau alami mslh ni disebabkan hormon dan juga salah amek produk kecantikan. So dgn kesabaran dan tunggi serta percaya dgn produk shaklee, beliau mencuba produk shaklee yg mampu memberikan kebaikan dan keberkesanan utk kegunaan dr dalam dan luar badan.

FASA 1: RAWAT JERAWAT DAHULU, BETULKAN HORMON

**perlu rawat dahulu jerawat, keluarkn toksin dalam badan, betulkan hormon

Untuk Dalaman : GLA COMPLEX, B COMPLEX, VITAMIN C dan ALFALFA
Untuk Luaran  :  PENCUCI MUKA NUTRIWHITE


FASA 2: PUDARKAN PARUT JERAWAT

***setelah selesai fasa 1, pudarkn parut dan bekas jerawat dan kulit mati akan hilang.

Amalkan dgn konsistent VITAMIN E, ESP & VIVIX


Di ats ni adalah yg dicadangkan dan yg diambil oleh beliau. Kalau korang ade masalah yg sama tp ade kekangan kewangan Insyaallah saya akn membantu memberikan consultation dan advise vitamin mane yg sesuai dan mengikut budget korang :). Sharing is caring!


***************************************************

DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment