photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Tips hilangkan RUAM BAYI, PARUT CHICKEN POX, KULIT GATAL dan TUMIT KASAR

Assalamualaikum


Antara masalah yg kite selalu hadapi ialah bg ibu2 anak ada ruam bayi (disebabkan napkin, susu, peluh), parut chicken pox yang susah nk hilang lg2 yg besar2 kan, kulit2 gatal dan juga tumit kasar dan pecah2.  tp pernah terfikir tak ade tak product yg bole gune utk semua masalah kt atas tu? dulu saya pon x pernah terfikir.. smpai la saya jumpa Herbal Blend Shaklee ni :). Kirenye membantu saya menyelesaikan semua masalah di ats ni. Memang superb laa :)

kebaikan herbal blend shaklee

Meh saya kongsikan kelebihan Herbal Blend Shaklee yg wajib korang ade :)

1. Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga

Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga. Anak saya Hannah bila kene gigit nyamuk ke semut ke mesti die mintak sapu Herbal Bland Shaklee ni.. memang cepat kecut then xde parut. Memang superb! Bg yg ade eczema elok di sapu kt tempat kulit yg bermasalah tu.. Insyaallah ruam tu mudah hilang dan kite bole kawal.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah

Masalah tumit pecah, kasar dan merekah  sememangnya memalukan. Sering terjadi bile kite berdiri lama dan byk berjalan. So ape yg saya buat, saya sapu dekat tumit kaki yg kasar tu.. memang Amazing sbb makin lame makin hilang kasar2 tu dan makin lembut.Yg penting kene rajin sapu setiap hari. Insyaallah anda memang puas ati dgn hasilnye

3. Ubat luka atau melecur

Kalau anda melecur ke bole letak Herbal Blend kt tempat melecur tu. Ni saya sndri yg alami dan buat. Memang kulit tu x menggelembung, dan cepat surut kulit tu. 

4. Menghilangkan parut

Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan hilang. sapu setiap hari okeh :)

5. Ruam pada bayi

Bayi sgt mudah nk terkena ruam bayi, tak kire la disebabkan susu ke, napkin ke peluh ke sebab kulit bayi kan sgt sensitive. Slh gune produk pon bole jd mcm2 masalah kt kulit baby. So elok sgt sapukan Hebal Blend ni pd tempat yg kne ruam tu..xperlu sapu byk2, sapu sedikit pon okeh. Lg 1 Herbal Blend ni bebas dr steroid so xde masalah nk pakai selalu.

6. Losyen harian

Hebal Blend boleh jugak kite guna sebagai losyen harian..sapu di siku ke or mane2 tempat. Sebabnye ia tak berminyak. Saya suka pakai sapu kt perut sebab berangin dan selesa je :)


So korang MEMANG WAJIB PERLU ADA HERBAL BLEND SEBAB BANYAK SGT KEGUNAAN NYA

***************************************************

Untuk pesanan, anda boleh terus klik gambar dibawah ini :)
herbal blend shaklee
Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATAU DAFTAR SEKARANG MENJADI AHLI




Sekiranya anda memerlukan VITAMIN SHAKLEE, sila hubungi seperti dibawah : MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

How To ORDER???
-------------------------------------------------------------------------
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & maklumat lanjut
✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment