photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

My Boutique Review ~ My Favourite Jubah & Shawl Imaan Boutique

Assalamualaikum...

Kali ni saya nk share tentang 1 boutique ni yg saya suke. N sebab utama HARGA BERPATUTAN dan juga dekat sgt dgn rumah hihih... Here is my boutique review :).

shawl murah

Okeh ni la Imaan Boutique ni. Terletak dkt the Strand Kota Damansara, 


1st time beli ialah Jubah mse tu grand opening boutique ni, and dptla jumpa Wardina hihii..Jubah yg sgt selesa, n paling best sbb nursing jubah.. ade zip kat dada.. so senang la bg ibu2 yg menyusu tu menyusukan anak.. jubah ni jugak saya pakai mse ke mekah.. sbb hannah still breastfeed kan so ia memudahkan saya utk menyusukan Hannah.
Jubah yg selesa

wardina saffiyah

Baru2 ni plk saya beli Shawl kt butique ni.. Lebanese Shawl, harge rm39 shj. Wide shawl, kain yg lembut dan sejuk. Memang xpanas bile pakai n sayaaaaaaaa sgt2 suke.. lg 1 mudah dibentuk :). Beli sbb nk pakai utk Shaklee Class, n xde plk colour orange apelagi tu yg rembat orange colour tu. Masa sye beli tu ade promosi buy 3 rm100. Wahhh jimattt. Ni rse mcm nk beli lg je ni..hihih nk beli kaler yellow plk hihihi...

my review

So kalo korang nk cr shawl or jubah bole tgk Ig imaanboutique. Insyaallah korang berpuas ati... eh lupe nk gtau aritu staff imaan boutique siap ajar tutorial pakai wide shawl lg..memang sempoi n mudah. Jom shopping!

No comments:

Post a Comment