photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

ISTERI DINGIN SELEPAS BERSALIN


*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Ada segelintir wanita yang berubah menjadi sedikit "dingin" selepas melahirkan anak. Tidak kurang juga, ramai yang masih kekal malahan lebih "hot" selepas bertukar status menjadi ibu. Bagi segelintir wanita yang tergolong dalam kumpulan "dingin" itu, saya doakan agar anda telahpon berjaya mengatasi masalah itu dengan sebaiknya.


Di entri kali ini, ingin saya kongsikan sedikit tips untuk mengatasi masalah ini. Kita cerita tentang bagaimana supplemen boleh membantu atasi masalah ini, yaa. :)

Walaupon ader beberapa testimoni menarik yang saya terima, tidak mungkin untuk saya kongsikan di sini kerana ianya melibatkan private life individu. Maka, apa yang saya coretkan adalah merupakan pengalaman peribadi sendiri, di campur aduk kan dengan pengalaman rakan2 yang telah merasai keistimewaannya, tanpa perlu reveal mana2 pihak yaa.

Mudah sahaja. 


Supplements yang saya maksudkan, membantu untuk mengatasai masalah ini ialah Vitamin-E & Alfalfa.

Tak percaya?!! Teruskan bacaan anda.....


GM Testimoni:
Sejujurnya, pertama kali saya consume Shaklee Vit-E adalah selepas menjalani pembedahan "Surgical Incision and Drainage". Tujuan asalnya ialah untuk pemulihan luka. Walaupon luka masih belum sembuh, saya notice yang saya turut mendapat "side-effect" yang lain, tapi bukan negatif yaa. Sangat2 POSITIF! Alhamdulillah. Mula2 nya seakan2 tak percaya yang itu adalah penangan Vit-E. Tapi, bila saya kaji dan terus mengkaji, benarlah itu adalah kesan yang baik daripada Vit-E.

Kemudian saya terfikir, manalah tahu kalau2 pengambilan Vitamin-E ini dapat membantu rakan2 yang mempunyai masalah ini? Walaupon tiada kajian rasmi yang pernah dibuat, dan saya juga Alhamdulillah, tidak mempunyai masalah ini, namun tidak salah untuk mencuba bukan? Maka, saya tawakkal untuk cadangkan pengambilan supplements ini kepada rakan2 yang mempunyai masalah ke'dingin'an.

Alhamdulillah, hasilnya memberansangkan!
Tambah mereka lagi, suami mereka turut juga boleh rasai 'perbezaannya'. Dan, errr... full-stop! Tak boleh reveal lebih2. Hehehe.

Alfalfa pula, seperti yang rakan2 dah tahu, sangat2 byk khasiatnya. Ia membantu mengatasi masalah keputihan bagi wanita, dan turut berfungsi seperti "Kacip Fatimah".*hint*hint*

Testimoni Dila:


 "yang ni paling dila suka..tiada lagi keputihan, hasben puji tau! hubungan suami isteri semakin hangat (tambahan pula semenjak ambil vit E..bertambah2 hangat, kulit pun makin cantik...ehehehe)"

Owh, sebelum terlupa, tak kurang juga, keadaan si ibu seperti keletihan, stress, moody dan lain2 turut mempengaruhi masalah dingin ini. Maka, adalah lebih baik untuk si ibu turut mengambil supplemen asas iaitu multivits, b-comp dan vit-cuntuk memberi tenaga & mengekalkan kesihatan yang optimum. Kalau perlu, berehat seketika dari melakukan aktiviti harian yang agak membebankan, and go somewhere (romantic places) with your spouse, just the two of you! 

Yang penting, isteri jangan lupa menjadi isteri, ya! ;)

Dan, sebelum terlupa (lagi!), pengambilan Vitamin-E tidak menggangu penyusuan susu ibu. Apatah lagi, sangat membantu mencantikkan kulit! Saya juga mengamalkan pengambilan Vitamin E untuk tujuan antioxidants & kesihatan kulit, dan anak saya masih lagi mendapat khasiat susu ibu. Alhamdulillah.

Akhir kata, apa yang saya kongsikan di sini ialah pengalaman peribadi saya dan rakan2 yang telah mencuba & amalkan supplements Shaklee. Namun, terpulang kepada rakan2 untuk mencuba supplements yang lain. Cuma pastikan kawan2 amalkan vitamin yang saya nyatakan di atas, terutama Vitamin-E dan Alfalfa

Anda boleh dapatkan Shaklee Set F (Feminine) untuk sama-sama merasai kebaikan Vitamin E dan Alfalfa.



Orang belum berkahwin pon boleh amalkan Set F juga.

* Suami boleh belikan Set F untuk isteri tersayang yang mungkin mengalami masalah "dingin" selepas melahirkan. Demi kebahagian rumahtangga!

credit
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment