photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

TESTIMONI BERGAMBAR SEBELUM DAN SELEPAS MENGAMBIL VITAMIN E - ANDA PASTI TERUJA!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Salam semua..masih dalam mood nak bercerita tentang Vitamin E a.k.a vitamin awet muda dan dikenali sebagai Vitamin Cinta Cintun..ehehee..dah dah..kali ni saya bawakan testimoni bergambar utk anda tengok sendiri pengalaman sebenar customer kami..testimoni ini di share dalam group exclusive kami di facebook..


Testimoni 1 : Pn. Aishah - After 1 month and 2 weeks menggunakan VIT E.. Ini lah hasilnya... Kulit rasa lebih flawless.. Sekarang ni dh stat guna vit e & vit c.. Alhamdulillah.. Hasil yg lebih positive.. Bekas jerawat dah makin hilang.. Thank you my dearie sis Nur Najmah Salleh for introducing me such an awesome product.. Dia yg perasan muka saya kusam dan tak berseri dan suggest ambil vit e... Tq tq :-) Mmg Vit e ni kene makan dgn konsisten... Saya tak pernah tinggal utk mkn vit E setiap hari.. Sekarang dh stat mkn vit E dan Vit C...



Testimoni 2 : Pn. Nurul Hidayah - nk share jugak lah experience mengambil vit e + vit c. saya mula ambil bln 2. sbb jennifer lopez pn mkn vit e. nk cantik mcm dia jugak....huhuhuhu.... gbr belah kiri atas tu, masa blum ambil vit e. muka xbermaya, yg kiri bwh tu, dh start ambil vit e, yg belah kanan tu gbr terkini tanpa sbrg make up just pkai moisturizer jer kt muka. thanks to Iffah Anuar sbb suggest utk akak ambil vit e shaklee ni.

-----------------------------------------------

haaa...tu diaaa...best kan..saya teruja..anda bagaimana??tak kan sikit pon tak teruja kan kan..dan ni haa..saya nak share sket..jangan ingat supplement bole buat makan jek..ni siap leh wat masker..makan supplement supaya bertindak secara dalaman, masker secara luaran..mmg gojezz uollsss..ehehee perkongsian dari Fai..tq Fai laling for perkongsian ni..muahhh...

Sebelum tidur
Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur (untuk muka Fai, sebiji vitamin E tu boleh guna untuk 4-5 hari)
Caranya, vitamin E tu cucuk dgn jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka nipis2.
Pagi
Sapu muka dgn plain yogurt dan biarkan selama 5-10min... Memang best..! Fai campur yogurt tu dgn sesudu kecil ESP. Tepek kat muka sampai rasa kulit muka menegang (sampai yogurt tu kering). Besttt sangat masa ni, kalah masker yg kte dok tepek mcm topeng tu... Lepas dah kering tu terus basuh dgn pencuci muka. Memang lembut jer rasa kulit... Hihi..
ni la yogurt yg Fai guna :)

rupa dalamnya mcm ni la, memang cair..

campur dgn 1 sudu kecil ESP
lepas mix dengan ESP, jadi mcm kekuningan
bgn pagi..kesannye, kulit rasa GEBUSSS jek.. (kak bee wajib try ni fai!..)
tp jgn korang guna supplement semberono lak ye....hanya supplement yg natural+safe+tanpa silica aje yg sesuai utk buat masker..haaa...kang pakai mane2 makjun kalau buat masker, tetiba bgn jd lain saya tak jamin ye..ehehee..saya dan kami di euphoria semestinya mengutamakan yang terbaik+100% natural dan yang terbukti berkesan..lebih2 lg ESP yg mmg SUPER HOT dan SUPER LARIS ni..jom..ape lg..pakat2 men-chantek kan diri utk diri sendiri dan yang tersyg..saya sudah pon memulakannya..anda?bila lg??jgn tggu lama2..jom order skrg!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment