photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Kulit saya makin berseri, mulus dan bersih.. Saya taknak nampak tua sebelum tiba masanya. Anda ingin ketahui rahsianya?

Wah... hangat topik wajah berseri, bersih , kulit lebih mulus di kalangan geng2 euphoria... ni nak dekat Raya.. semua orang nak kulit yang cantik gitu.. ada siapa2 taknak?

vitamin shaklee untuk kulit
Anda inginkan kulit yang cantik? Bagi saya semua orang dilahirkan cantik..Anda adalah apa yang anda fikirkan... Jika anda fikirkan anda cantik, maka semua akan melihat anda cantik.. Ingat ye bahawa kecantikan dalaman itu lebih penting.. dari hati yg bersih akan terpancar ke raut wajah ia akan bersinar.. ahaha.. Tapi ape2 pun.. back to realiti. utk mendapat kulit yang cantik,mulakan dgn pemakanan dan gaya hidup sihat...
tips penjagaan kulit wajah

Saya sendiri jatuh dalam kategori mereka yang memiliki kulit sensitif dan mudah merah2 or jerawat.. pantang saya kurang minum air, tak jaga mkn atau tak cuci muka sebelum tidur, mudah jerawat singgah atau jadi kering mengelupas....saya akui pemakanan seharian kurang seimbang sbb saya cerewet dan byk yg saya tak makan, jadi seharusnya supplemen menjadi satu keperluan...... Nak dijadikan cerita, saya ni dulu pun bukannya beauty conscious or pengamal supplemen. sayalah org paling malas mkn vitamin,selalu skip..botol2 buat perhiasan.. lagi2 bila dah stop bfeeding, asyik ngelat.. tapi sejak setahun yg lepas.. bila tgk ada je yg tak kena dan baca testimoni2 org lain2 yg best.. maka saya kembali jadi rajin.. saya taknak nampak tua sebelum tiba masanya.. Jadi pilihan saya adalah supplemen Shaklee..

_________________


Apa yang saya mkn?
Pengambilan yg konsisten GLA Complex, ESP (soy protin), Carotomax, Vitamin C. Empat ni saya wajib mkn hari2.. Bcomplex saya mkn selang sehari.. Dan seminggu 1-2x saya amalkan masker Vivix, dan setiap hari sy pakai masker dari bahan semulajadi (plain natural yogurt sapu kat seluruh wajah..dlm 10-15minit then bilas..sekali sehari). very nice..... mmg jelas ternyata berbeza kulit saya.. I can feel it dan sesiapa yang rapat dgn saya pasti perasan perubahan kulit saya.. Hahah.. mcm bersalin kulit plak. 


Berapa lama kesan ini pada wajah?
Terus terang saya kata.. dalam seminggu anda akan nampak kulit anda berseri.. glowing gitu... dan dlm masa 21hari sel kulit akan berganti baru.. dan kesan pengambilan vitamin2 di atas seperti GLA complex.. adalah dlm 2-3bulan...




Sumber MamaFaiz




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment