photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Payudara lembik dan tidak menarik?


Semua wanita mahukan kelihatan menawan maka penjagaan luaran dan dalaman sangat dititikberatkan. Saya mempunyai kenalan rapat yang berkongsi masalah payudaranya yang tidak kenyal. Maka saya cuma maklumkan biasanya payudara lembik atau tidak anjal disebabkan oleh pemakanan kita serta cara hidup. Badan perlukan protein untuk kekal elastik atau kenyal selain itu senaman memainkan peranan penting agar ia badan kelihatan menarik. Saya mencadangkan beliau menambahkan beberapa hidangan protein dalam menu hariannya. Antara makanan yang tinggi protein ialah ikan, telur, ayam dan daging. Namun masalah yang dihadapi ialah apabila makanan ini digoreng dengan minyak biasa, ia akan disertai dengan kolestrol dan ini menyebabkan kekangan yang besar maka oleh kerana ini merupakan antara sebab mengapa ramai yang memilih supplement dalam melengkapkan mana-mana zat dan nutrien yang kurang dalam badan. 


Saya mencadangkan beliau mengamalkan minum soya protein yang telah saya amalkan selama 11 tahun..Alhamdulillah.. Selepas seminggu, beliau sms saya bahawa suami beliau sendiri menegur tentang perubahan yang beliau lalui.. Syukur alhamdulillah.. Gembira hati saya membaca testimoni kawan saya..


"Beb, suami aku kata breast aku anjal lepas seminggu minum ESP ko.. Best².. Aku suka sangat!!! "


Rasanya banyak entry sebelum ini juga saya telah kongsikan kebaikan Energizing Soy Protein atau nama pendeknya ESP.. Ramai yang dah cuba dapat merasai perbezaannya provided mendapat konsultasi yang sempurna akan mendapat kesan yang optimum.. 


Ini antara maklumat tambahan yang bagus untuk bacaan : Penjagaan Payudara..

  • Makan sedikit lemak haiwan. Makan ikan yang berminyak dan tukar kepada minyak zaitun extra virgin bukan lagi minyak goreng standard.
  • Top up diet anda dengan suplemen antioksidan, termasuk vitamin C, E, beta-karoten mineral selenium. Juga makan banyak buah-buahan segar yang kayaantioksidan dan sayur-sayuran, khususnya bawang merah, bawang putih, lobak merah,tomato, brokoli, kubis dan kubis bunga.
  • Makan lebih banyak serat, terutama gandum, rye, millet, beras merah dan kacang-kacangan. Serat membantu untuk menggerakkan makanan melalui usus dan boleh mengurangkan penyerapan semula estrogen.
  • Hadkan alkohol - boleh menyebabkan peningkatan kadar estrogen.
  • Menghadkan pengambilan pada kopi, cola, coklat dan teh pekat.
  • Tingkatkan pengambilan protein anda. Protein diperlukan untuk membina dan menjaga nada otot dan pejal. Protein juga menyediakan Kolagen sangat diperlukan. Di syorkan tiga hingga empat kali sehari pengambilan makanan yang mengandungi protein.
  • Hal lain yang penting untuk mengelakkan 'melorot' atau payudara 'kendur' memakai bra menyokong yang elok, terutama semasa kehamilan dan sukan.
Ohh ya.. sebelum anda membeli apa-apa produk protein, pastikan pengedar itu turut amalkan pengambilan protein serta tahu keadaan kesihatan anda. Konsultasi sangat penting. Terima kasih sekali lagi kepada yang telah membuat pesanan dan tempahan ESP sepanjang bulan ini.. Sokongan anda sangat saya hargai..

credit 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment