photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Shaklee Nutriwhite Foaming Cleanser


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Saya selalu kongsikan tentang kebaikan vitamin sahaja di blog ini. Namun, tahukah anda bawah Shaklee mempunyai pelbagai produk lain selain daripada vitamin?

Anda bolehlah layari laman web rasmi Shaklee di www.shaklee.com.my.

Walaubagaimanapun, tak sabar rasanya ingin kongsikan tentang satu produk ini yang telah saya gunakan tanpa gagal sejak penghujung 2009. Kini saya sedang gunakan tube yang ketiga. Nahhh, lama kan boleh tahan per tube, nie?
shaklee nutriwhiteKeistimewaan pencuci muka Shaklee nie:
  • Cleans and refreshes skin
  • Seaweed liquefies impurities, exfoliates, and firms
  • Green Algae works deeply to detoxify and moisturize
  • Strawberry Begonia brightens and evens out pigmentation
  • Mild and uplifting
Source: Shaklee Malaysia

Testimoni GenkiMomma.

"I'm truly, madly, deeply LOVING it!!!"

Muka saya mempunyai kulit sensitif. Dengan penggunaan produk yang kurang bersesuaian, jerawat akan tumbuh macam di siram baja, terutama di bahagian pipi. Masih saya ingat, sewaktu masih di zaman universiti saya perlu ke'depan'kan sedikit tudung (dulu-dulu pakai tudung ala bawal jer), agar boleh cover bahagian pipi. Dapat coverseparuh pun dah ok! Hehe... Kiranya, kalau macam zaman sekarang nie, takyah berangan lah nak pakai tudung ala Ariani tue, memang terserlah butir-butir jerawat!

Bila di Jepun, saya temui produk yang sesuai, Neutro.gena (warna Merah). Itu pun lepas berhabis berpuluh ribu yen. Namun, apabila pulang ke Malaysia, produk yang sama tidak dijumpai di sini (mungkin untuk pasaran Jepun sahaja). Jadi, saya pun cubalah 2-3 produk berjenama di pasaran. Tapi, jerawat naik kembali, sungguh tidak serasi. Akhirnya saya akur untuk menggunakan Neutro.gena semula (di Malaysia warna biru sahaja). Alhamdulillah, kulit pulih semula walau kadangkala ada juga jerawat.

Apabila mula menggunakan vitamin Shaklee, yang tujuan asalnya untuk membantu breastfeeding, saya dapati tekstur kulit juga semakin baik berbanding dahulu. Ini yang mendorong saya untuk mencuba Shaklee NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser.

Alhamdulillah, pilihan saya memang tepat. Walaupun kulit muka saya memang sensitif untuk mencuba sesuatu produk baru, namun, tiada masalah dengan pembersih muka Shaklee nie. Produk ini sangat lembut pada kulit dan sangat serasi dengan kulit saya. Benarlah, produk kecantikan yang dihasilkan oleh syarikat yang mengeluarkan produk makanan tambahan (vitamin), pastinya berkualiti dan hasilnya menakjubkan!

Seronoknya, bukan saya sahaja yang menggunakannya, malah, suami juga turut mengakui keberkesanannya! Baru-baru ini beliau kehabisan pembersih muka, dan sebab tak berkesempatan untuk membeli stok baru, saya mempelawa untuk menggunakan Shaklee Nutriwhite nie. Mula-mula tue, suami 50-50 juga sebab kalau tak serasi dengan sesuatu produk, tekstur kulit mukanya akan menjadi kasar. Alhamdulillah, tiada masalah dengan Shaklee.

Nahhh, sekurang-kurangnya jimat 1 jam masa saya tak perlu nak membelek-belek produk pembersih muka yang banyak di pasaran, sambil meneka-neka, "Produk nie sesuai ker dengan muka aku? Kalau makin teruk camner? Berbaloi tak nak invest ribu riban nie?" (aktiviti wajib kalau ke pasar raya, terutama farmasi, waktu dahulu!). Hehe...

Insya Allah, tak mungkin berpaling dah pada produk yang lain, selagi Shaklee Nutriwhite Foaming Cleanser nie masih berada di pasaran! (^_-)

credit


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment