photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Anda Memerlukan PEPPERMINT GINGER Shaklee sekiranya..?

Assalamualaikum semua...

Kali ni nk share tentang 1 lg produk Shaklee iaitu Peppermint Ginger. Peppermint Ginger adalah kombinasi 4herba dr barat dan timur, dan dihasilkan di bawah prosedur standard dgn melalui penggunaaan teknologi sains yg terkini. Secara klinikal sgt membantu dlm merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.
khasiat peppermint ginger shaklee

Anda memerlukan Peppermint Ginger Shaklee sekiranya anda adalah ......

★★Wanita yang sedang hamil tetapi mangalami masalah angin yang sukar untuk dilepaskan.
Akibatnya perut terasa sebu dan tekak pula loya-loya ..

★★Sukar untuk mendapatkan kencing yang lawas. Walaupun berdehem beberapa kali selepas membuang air, sisa-sisa air kencing itu masih lagi terasa. Ini menjadikan kita tidak selesa dan agak was-was untuk bersolat dan beribadah.

★★Mempunyai masalah kencing kotor dan terdapat jangkitan pada pundi kencing

★★Anda tidak hamil, tetapi mempunyai angin yang banyak di dalam badan.

★★Ada masalah sembelit..

Produk yang sesuai untuk ke lima-lima kategori di atas ialah Pepper Mint Ginger Plus Shaklee. Ia seperti pil herba dan mengandungi herba asli pudina, halia, jintan manis dan jintan putih.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment