photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Nak KURUS dgn Set Kurus Bajet Shaklee?

Nak kurus tapi xde bajet? Haaaaaa jgn la sedih2 sayang semua, sape kata kalo xde bajet xboleh kurus.. Shaklee kan ADO..ehh dh mcm iklan PTPTN plk..hihhi dgn set kurus bajet Shaklee ni Insyaallah membantu korang mengawal berat badan dan mendapatkan berat badan yg ideal. Tp yg penting HARUS AMALKAN DGN KONSISTENT!. Stp individu kesan nye adalah berbeza tau.. ade yg cepat ade yg perlukan masa. Banyakkan bergerak dan juga MINUM AIR SECUKUPNYE!

Dalam Set Kurus Bajet ni terdiri drp:

(1) Herb-lax :
Mengandungi Daun Senna serta herba-herba lain yang bertindak untuk memperbaiki kesihatan usus. Ianya juga dapat mengatasi masalah sembelit serta penting untuk proses detox.

 herbalax shaklee

(2) Lecithin : 
Untuk mengelakkan lemak jahat terkumpul di dalam saluran darah atau mana-mana bahagian tubuh kita, lawannya adalah lemak baik. Lecithin adalah sejenis lemak yang menghalang lemak di dalam makanan dengan mengurai serta mengapungkannya di dalam saluran darah.

 set kurus bajet shaklee

(3) Alfalfa Complex :
Alfalfa adalah store bagi nutrient. Ianya kaya dengan klorofil, bioflavonoids, vitamin dan juga mineral. Sifatnya yang kaya dengan mutltivitamin membantu untuk badan yang tinggi acid menjadi beralkali. Di samping itu, alfalfa akan meneutralkan toxin dalam badan serta memberikan lebih banyak protein tanpa lemak tepu daripada product berasaskan haiwan.

"Detox dengan Herblax -> Pecah Lemak dengan Lecithin -> Angkut buang dengan Alfalfa"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment