photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Petua rawat masalah resdung

Bagi anda yang mempunyai resdung ia pasti sesuatu yang amat menyusahkan kerana terpaksa menderita rasa yang sungguh tidak selesa.


Ini adalah kerana dari simptom-simpton seperti muka ditumbuhi jerawat, mulut yang berbau, gatal mata dan hidung dan terasa di permukaan muka seperti ada pergerakan halus. Oleh itu, kali ini kami ingin berkongsi dengan anda beberapa petua berguna untuk merawat masalah resdung yang dipetik dari Wanita. 

Hiris tiga biji bawang merah. Ambil dua helai daun sirih dan secubit biji sawi. Masukkan ke dalam bekas bersama air mendidih. Kemudian wapkan ke muka anda. Amalkan selalu.

Petua yang kedua, ambil beberapa helai daun tembikai yang sudah kering. Kemudian gulung seperti rokok. Bakar di hujungnya dan hisaplah seperti menghisap rokok. Hembuskan asap melalui hidung beberapa kali. Amalkan petua ini sekali seminggu.

Petua yang ketiga lebih ringkas dan mudah, caranya adalah tumbuk tiga sudu jintan. Kemudian, bungkus dalam kain putih dan hidu setiap kali sebelum tidur.

Sekiranya berminat untuk mendapatkan vitamin shaklee untuk resdung klik sini -- >>Vitamin untuk Resdung

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment