photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Mahu bebas jeragat serta kulit wajah lebih berseri dan sihat??

Ramai antara kita terutama mereka yang terdedah dengan matahari secara langsung tanpa apa-apa krim perlindungan mudah mendapati wajah mereka ditumbuhi jeragat. Tidak kurang ibu-ibu yang mendapat jeragat selepas proses kelahiran. Ini biasanya berkaitan dengan perubahan hormon.


Apakah perkara yang dapat kita lakukan untuk mengurangkan ianya dari terus merebak dan hilang?


Melalui penjagaan kulit wajah.
Pastikan kita membasuh muka kita minima 2 kali sehari. Cucilah dengan pembersih wajah yang sesuai dengan keadaan kulit kita. Elakkan menggunakan pencuci yang menyebabkan kulit wajah mencari kering. Pastikan memakai toner dan pelembap. Jika memang terdedah dengan matahari pastikan memakai krim pelindung kulit yang mempunyai SPF yang tinggi.

Melalui pemakanan harian.
Banyakkan mengambil sayur dan buah-buahan segar setiap hari. Ini membantu kulit mendapatkan vitamin C dari sumber yang segar walau sedikit. Minumlah air kosong sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari. Ia bagus untuk kelancaran darah dan penyingkiran toksin dari tubuh.

Melalui supplement. 
Antara supplement yang membantu mengurangkan jeragat dari terus merebak ialah

Energizing Soy Protien.- ini kerana ia memastikan sel kita sentiasa sihat dan berganti setiap 21 hari.
Vitamin B dan C - dua vitamin ini sangat penting untuk pembinaan kolagen.
Vitamin A dan E - sebagai antioksidan yang penting selain anti penuaan dan membantu pengawalan pertumbuhan abnormal sel.
GLA - ia membantu keseimbangan hormon dalam badan kita.

vitamin shaklee bg jeragat

Bagi yang kurang berkemampuan, memadai amalkan ESP, Catomax, Vitamin C dan GLA. Usaha yang istiqamah akan berhasil. 

Bagaimana nak dapatkan kesan yang betul?
Amalkan pengambilan supplement yang konsisten selama 90-120 sehingga mendapatkan ton kulit yang sekata, insyaALLAH kesannya ialah kepuasan kerana kecantikan itu adalah milik setiap insan.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini


No comments:

Post a Comment