photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

B Complex Shaklee berfungsi sebagai VItamin ANTI STRESS

B Complex sesuai diambil oleh pelajar sekolah menengah sehingga ke pelajar universiti. Fungsinya sebagai vitamin antistress membantu pelajar untuk tidak mudah tertekan dengan bebanan homework dan tugasan seharian.Vitamin B1 di dalam B Complex bertindak untuk membantu memetabolismekan karbohidrat dan meningkatkan penghadaman. 

 b complex shaklee

Ia adalah nutrien penting yang menyokong sistem saraf, melawan tekanan dan membantu pelajar rasa lebih relax. Vitamin B2 dalam bcomplex pula bertindak untuk membantu memecahkan karbohidrat, protein dan lemak, seperti dalam pernafasan selular. 

Ia adalah nutrien asas yang menyokong aliran oksigen dalam badan. Vitamin B riboflavin dan niasin terlibat dalam peringkat pertama penukaran glukosa ke ATP (adenosina trifosfat) - iaitu bahan api untuk menggerakkan sel-sel badan . Lain-lain fungsi vitamin B membantu dengan pengangkutan glukosa , dan pembentukan enzim yang terlibat dalam aktivit-aktiviti sel penting yang terlibat dalam pengeluaran tenaga. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini

No comments:

Post a Comment